ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

אלי ישי: העלאת קצבאות הילדים - עכשיו!

יו"ר ש"ס שוב מאיים: "לא אשאר בממשלה בלי תוספת לקצבאות". והוא מזהיר: "אי העלאת הקצבאות תגרום לרעב ולתת-תזונה בישראל. ח"כ מ'יהדות התורה': "ישי מביא אפס תוצאות"

ישי מאיים על אולמרט, עוד הפעם. צילום: ששון תירם, לע"מ
ישי מאיים על אולמרט, עוד הפעם. צילום: ששון תירם, לע"מ



"אם קצבאות הילדים לא יוגדלו לאלתר, ולא נעזור כעת לחלשים לרכוש מזון - ישראל תגיע מהר מאד למצב של רעב ותת-תזונה המוניים בקרב ילדים", כך אמר היום (ב) יו"ר ש"ס, השר אלי ישי, בדיון שנערך בועדת הכספים של הכנסת.

הדיון נערך לאור ההתייקרויות במחירי מוצרי המזון. ישי הופיע בדיון ודרש להעלות את הקיצבאות לאלתר: "אין מנוס מהעלאת הקצבאות בהדרגה. יש לבטל את הקיצוץ הדרסטי והאכזרי בקצבאות הביטוח הלאומי שבוצע בשנת 2001 ואחר כך ב-2003. לא אוכל להישאר בממשלה הזו אם לא תהיה תוספת לקצבאות. אני מקווה שזוהי ההחלטה שתתקבל בסופו של דבר".

שר הרווחה, יצחק הרצוג, אמר בוועדה כי הוא תומך בדרישת ישי לעדכן את קצבאות הביטוח הלאומי בכל פעם שתירשם עלייה מצטברת של 2% במחיריהם של מוצרי היסוד. לחילופין, הוא מציע לעדכן את הקצבאות פעמיים בשנה.

הרצוג הוסיף כי "יש צורך לחזק את רשת הביטחון הסוציאלית הבסיסית בצורה ברורה, ואסור לנו להקרין פאניקה, שהיא מעודדת לעתים ספקולנטים. אנו עוקבים בעירנות, בדריכות, ובדאגה".

ח"כ בכיר מ'יהדות התורה', שהעדיף להישאר עלום-שם, אמר ל'בחדרי חרדים': "אלי ישי עושה צחוק מעצמו עם התחנונים שלו. הוא יושב עם כסא המיניסטר, יכול לכוון אקדח פוליטי לראשו של אולמרט שמונה פעמים ביום, ובשורה התחתונה מביא תוצאת אפס".

הח"כ הוסיף: "הוא עסוק בלאיים, ועושה צחוק מעצמו ומחבריו, ככה זה בנושא הפלסטינים וירושלים, כך גם בנושא הבניה בביתר. אדרבה, כשיביא תוצאות בשטח, אני יהיה הראשון לפרגן לו".

קישורים:
ישי: אם יהיה הסכם - נפרוש מהממשלה
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד