י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

'איחוד הצלה' יפעיל מוקד הצלה בציון הרשב"י

מוקד רפואה דחופה בציון הרשב"י יופעל לקראת ל"ג בעומר ובכל שבתות השנה ע"י ארגון 'איחוד הצלה' בסיוע קופת חולים 'מאוחדת'. יו"ר 'איחוד הצלה': "שיתוף הפעולה בין מאוחדת לבינינו מביא ברכה רבה לא רק למבוטחי מאוחדת, אלא גם למבוטחי הקופות האחרות"

פעילות חירום רפואית בל"ג בעומר. צילום: דוברות איחוד הצלה
פעילות חירום רפואית בל"ג בעומר. צילום: דוברות איחוד הצלה

מוקד רפואה דחופה בציון הרשב"י יופעל לקראת ל"ג בעומר ובכל שבתות השנה ע"י ארגון 'איחוד הצלה' בסיוע קופת חולים מאוחדת. המוקד יופעל ע"י צוותים מתוגברים של מתנדבי ארגון איחוד הצלה שיגיעו למתחם ההילולא במירון מכל רחבי הארץ החל מיום חמישי, ערב ל"ג בעומר ועד מוצאי שבת.

במוקד הרפואי שיאויש ע"י צוות חובשים מקצועיים מתנדבי "איחוד הצלה", יינתן טיפול רפואי לעשרות רבות של אנשים שיגיעו בימי ההילולא למירון. בעקבות הפעלת המוקד הרפואי בשנים האחרונות, הוסקו מספר מסקנות שיושמו השנה. המוקד ממוקם בשער הכניסה לרחבת הציון, במקום מרכזי ונגיש מאוד. כמו כן יופעל במקום מוקד לרפואה דחופה בכל שבתות השנה.

מר משה מאירי, מנהל הפרסום והשיווק וממונה על קובץ המבוטחים במאוחדת, סייר לפני כשבועיים במירון בחברת סגן מנהל מחוז הגליל וקיים פגישת עבודה עם ר' נחמן קליין, מנהל המוקד במירון. "קופת חולים מאוחדת, כקופה מובילה בציבור החרדי, רואה לעצמו זכות להיות נוכח בכל מקום בו יש ריכוז גדול של ציבור חרדי. אנחנו עם מבוטחינו בכל מקום", הטעים משה מאירי.

יו"ר ארגון "איחוד הצלה" הרב זאב קשש אמר, כי במירון יופעל חפ"ק מיוחד, בסמוך לציון הרשב"י, ממנו יינתן מענה לכל אירוע חירום במידה ויתרחש במתחם הציון ובמושב מירון. מתנדבי איחוד הצלה יהיו פרוסים במקום בפריסה מלאה, נכונים לטפל בכל מקרה. על תפעול החפ"ק במירון מופקד ר' נחמן קליין, מנהל "איחוד הצלה" בגליל, כאשר תחתיו ערוכים מתנדבי הארגון המגיעים מכל רחבי הארץ. הרב קשש העלה על נס את שיתוף הפעולה עם קופת חולים מאוחדת. "שיתוף הפעולה בין מאוחדת לבינינו מביא ברכה רבה לא רק למבוטחי מאוחדת, אלא גם למבוטחי הקופות האחרות", הטעים יו"ר "איחוד הצלה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד