י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

נחנך המרכז הרפואי 'מדיקס' בבני ברק

במעמד רב רושם נחנך בבני ברק המרכז הרפואי החדש 'מדיקס' המתמחה ברפואה משלימה בגיבוי רפואה קונבנציונאלית, ומעניק גם שירותי רפואה אסטתית

הרב שטרן בקביעת המזוזה
הרב שטרן בקביעת המזוזה

במעמד רב רושם נחנך בבני ברק המרכז הרפואי החדש 'מדיקס' המתמחה ברפואה משלימה בגיבוי רפואה קונבנציונאלית, ומעניק גם שירותי רפואה אסטתית. באירוע נטל חלק הרב שמואל אליעזר שטרן, רב מערב בני ברק, שהתכבד בקביעת המזוזה בכניסה למרכז וערך סיור במקום.

הרב שטרן הביע את התפעלותו מההשקעה הרבה של משקיעי ויזמי המקום ובירך את המנהלים והרופאים בברכת הצלחה ושיזכו להיות שליחים טובים לרפואת עם ישראל. ראש העיר - יששכר פרנקנטהל, שאף הוא השתתף באירוע, בירך אף הוא את המנהלים והביע את שמחתו על כך שנפתח בבני ברק מרכז רפואי שייתן מענה הולם ואיכותי לכלל הציבור. כמו כן נכחו באירוע אישי ציבור רבים, רופאים ועיתונאים.

המרכז הרפואי החדש, בניהולו המקצועי של פרופ' ראובן וון-סטופק, מומחה בעל שם עולמי, הממוקם במגדלי שקל בקרן הרחובות ז'בוטינסקי ואהרונוביץ' משלב בין הרפואה הקונבנציונאלית לבין מגוון טיפולי רפואה משלימה על מנת להתאים לכל בעיה את הפיתרון המושלם לה. ביום ראשון השבוע נפתח המרכז והחל לפעול באופן מלא. המשתתפים באירוע הביעו את בטחונם בכך שהמרכז הרפואי 'מדיקס' יהווה מוקד למתן מגוון פתרונות לרפואה משלימה.

בהתכנסות שנערכה מיד לאחר קביעת המזוזות נשא דברים מנכ"ל המרכז ד"ר יעקב סימון, שסיפר לנוכחים על השיטות השונות ברפואה ועל המענה המשלים שמרכז רפואי כזה מעניק ללקוחותיו. בין הדברים, ציין ד"ר סימון, שאחת ממטרות המרכז הרפואי 'מדיקס' הוא להעניק שירותי רפואה פרטית במרפאת מומחים במחירים נוחים מבלי לפגוע ברמת הטיפול והשירות הגבוהים. כמו כן ציין ד"ר סימון שהמרכז ינוהל על פי כל כללי הצניעות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד