כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הרב לאו קבע מזוזה בסניף 'קל אוטו' החדש בתל אביב

הרב ישראל מאיר לאו, רבה הראשי של תל אביב, קבע המזוזה בסניף קל אוטו החדש במתחם ACE בסינרמה בת"א וברך את הנוכחים. מדובר בסניף משותף לרשת ACE אוטודיפו ו'קל אוטו'

הרב לאו, קובי מויסא סמנכ"ל ace אוטודיפו ושמוליק קליין מנכ"ל קל אוטו. צילום: שלומי בן עמי
הרב לאו, קובי מויסא סמנכ"ל ace אוטודיפו ושמוליק קליין מנכ"ל קל אוטו. צילום: שלומי בן עמי

ביום רביעי כ"ג אייר תשס"ח קיים מר"ן הרב ישראל מאיר לאו שליט"א, הרב הראשי של תל אביב את טקס קביעת המזוזה בסניף הראשון המשותף לקבוצת הרכב קל אוטו ולACE אוטודיפו בסינרמה בתל אביב. בטקס לקחו חלק גם מנכ"ל ACE אוטודיפו, ושמוליק קליין, מנכ"ל קבוצת קל אוטו, שזכו לברכה מהרב להצלחת הסניף וליצירת פרנסה באמצעותו להרבה בתים בישראל.

בסניף המשותף לרשת ACE אוטודיפו וקבוצת הרכב קל אוטו, יוכלו לקוחות ACE אוטודיפו להנות ממגוון שירותי קבוצת קל אוטו בתחום הרכב: השכרה, ליסינג, מכירת רכב וביטוח במתחמי המכירה של ACE. בשלב הראשון תפעיל קבוצת קל אוטו שטחי מכירה בסניפי ACE בסינרמה (רחוב יגאל אלון, תל אביב) ובבני ברק (ליד קניון איילון) ובהמשך יתרחב השת"פ לסניפי ACE נוספים ברחבי הארץ. עוד ייהנו לקוחות ACE וקל אוטו מהטבות בלעדיות וממבצעים מיוחדים ובלעדיים.

שמוליק קליין, מנכ"ל קבוצת קל אוטו הוסיף כי " שיתוף הפעולה עם ACE אוטו דיפו נוצר על מנת להקל על הלקוחות: עד היום מיקמו חברות הרכב את סניפיהן באיזורים לא מרכזיים, בעיקר משיקולי עלויות, למרות שללקוחות, לעיתים קרובות, אין כלי רכב שמלווה אותם בתהליך הרכישה. התפיסה החדשה שמנהיגה קל אוטו היא לאפשר ללקוחות להגיע אליה בכל מקום מבלי להתאמץ ולבזבז זמן יקר".

קובי מויסה, מנכ"ל חברת ACE אוטו דיפו: "מדובר בתחילתו של עידן חדש בתחום השרות ללקוחות בכלל והרכב בפרט, וטבעי שיקרה במתחמי ACE המשלבים בהם גם את חנויות אוטו דיפו המספקות מגוון מוצרים בתחום הרכב. לדבריו, שיתוף פעולה ייחודי זה הוא חלק מהאסטרטגיה של הרשת הדוגלת במתן שירות מקסימאלי ללקוחות הרשת עד להגשת סל פתרונות מלא עבור הלקוח".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד