כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

בשל הבצורת: מחיר המים יוכפל

תכנית חדשה של רשות המים קובעת: מחיר המים יוכפל. מהקוב השמיני שתצרכו ואילך, תשלמו 10 שקלים לקוב, במקום 5.40 ששילמתם עד היום. התכנית תובא בימים הקרובים לאישור הממשלה

בשל הבצורת: מחיר המים יוכפל

לבצורת הממושכת יש מחיר, ואנו, הצרכנים הקטנים עומדים לשלם אותו. רשות המים החליטה לבטל את השיטה הנהוגה כיום במחירי המים, של תעריפי ב' ו-ג', ולקבוע תעריף חדש – ד', שמחירו יהיה, 10 שקלים לקוב. מדובר במחיר כפול מהמחיר הממוצע כיום.

עד היום שילם הצרכן על פי כמות הצריכה היומית. מחיר 8 הקוב הראשונים עמד על 3.90 שקל לקוב (תעריף א'), על 7 קוב נוספים שילם הצרכן 5.40 (תעריף ב').כל קוב מעבר לכמות זו עלה 7.39 שקל (תעריף ג'). התכנית החדשה קובעת כי מחיר תעריף א' (עד 8 קוב) ירד במעט, וכל קוב מעבר לכמות זו יחושב על פי תעריף ד' ויעלה עשרה שקלים.

דובר רשות המים, אורי שור, מסר בתגובה: "החגיגה נמשכת כשאנו במחסור, אנשים צורכים מים כאילו יש לנו כמויות בלתי מוגבלות. אפשר לחסוך כמויות אלו, ועתה יהיה גם תמריץ לכך. התכנית החדשה של רשות המים תובא לאישור הממשלה בימים הקרובים".

במשרד האוצר שוקלים להשית 'היטל בצורת' מיוחד על הציבור, בשל המצב החמור. "עברנו את כל הקווים האדומים, ואנו מגיעים לקווים השחורים", אמר אתמול חיים פרננדס, סגן הממונה על התקציבים באוצר כשנימק את היטל הבצורת. עם זאת, במשרד האוצר מכחישים מכל וכל על כוונה להטיל היטל בצורת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד