א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

"המעוררים" בליל שבועות: משקה אנרגיה

"תיקון ליל שבועות אמיתי, זה לא להירדם בשחרי'ס...!", נכתב על הגלויה שצורפה בליל שבועות לפחיות הרד בול בישיבות. הקמפיין יתפרס בקיץ הקרוב בכל "ליל שישי" בישיבות השונות.

החבר'ה לא ניקרו. רד בול
החבר'ה לא ניקרו. רד בול

יצרנית משקה האנרגיה חילקה בליל שבועות באמצעות נציגיה פחיות של המשקה 'רד בול' לתלמידי ישיבות בירושלים. תחת הכותרת "תיקון ליל שבועות אמיתי, זה לא להירדם בתפילת שחרית", חולקו הפחיות לבני הישיבות כדי לסייע להם לצלוח את הלילה הקדוש בערנות מלאה, בכושר ריכוז מעולה וגם, כדי שלא יירדמו בתום ליל הלימוד - בתפילת שחרית.

שוק משקאות האנרגיה נשלט בעולם ע"י רד בול ואולם בישראל שולט מותג אחר, "XL" בכמעט 70% מנתח השוק. נראה שפניה של החברה בגיוס לקוחות מהציבור החרדי, לרד בול הכשר מהודר של הרב ישראל יעקב ליכטנשטיין, ראב"ד בד"צ KF לונדון. השלוחה בישראל מתכוונת לצאת למסע קד"מ שיתפרס על כל הקיץ, יבקר בישיבות מכל העדות והחוגים וידגים לציבור החרדי/דתי בכלל ולתלמידי הישיבות בפרט, את יעילותו של משקה האנרגיה.

רד בול, הינו המשקה המקורי בקטגורית משקאות האנרגיה, המחדד את החושים ומסייע לנהגים בערנות בנסיעות ארוכות, לתלמידים בתקופות מבחנים, לשומרי הלילה ולכל מי שזקוק לחידוד המחשבה.

כאמור, בשבועות הקרובים יגיעו נציגי רד בול אל הישיבות בכל 'ליל שישי', במטרה לסייע לתלמידים לנצל את ליל ה"משמר" ללימוד טוב יותר, בחידוד החושים ובערנות, לשם כך אף הפיקה החברה עלון מתאים לציבור החרדי.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד