ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

מכה נוספת: גל חדש של עליות מחירים

הביקור בסופר יעלה לכם כעת הרבה יותר: מחירי הבשר יעלו בעשרות אחוזים, וגם מחירי עשרות מוצרים בסיסיים כמו פסטה, פתיתים, דגני בוקר, מיונז, מרגרינה, בייגלה, סלטי חומוס וטחינה, עוגות, ריבות, שמפו וחומרי ניקוי עולים

מכה נוספת:  גל חדש של עליות מחירים

מכה נוספת לחשבון הבנק שלכם: אחרי העלייה במחירי הדלק, וחודשיים בלבד אחרי גל ההתייקרויות, יודיעו בקרוב יצרניות המזון הגדולות על עליית מחירים נוספת, וסל הקניות שלנו ייהפך יקר יותר.

את העלייה הגדולה ביותר רושמים מוצרי הבשר. חודשיים אחרי שמחירו של העוף זינק בכ־100 אחוז, מאמירים כעת מחירי בשר הבקר בעשרות אחוזים. התייקרות זאת תביא לעלייה מיידית במחירי הבשר הטרי, הקפוא ומוצרי הבשר המעובדים.

אך ההתייקרות אינה עוצרת בבשר ומוצריו - מחירי עשרות מוצרים בסייסים כמו פסטה, פתיתים, דגני בוקר, מיונז, מרגרינה, בייגלה, סלטי חומוס וטחינה, עוגות, ריבות, שמפו וחומרי ניקוי יעלו אף הם.

חברת יונילוור כבר עדכנה החודש את מחירי מוצריה, שעלו בשיעור של 3־7 אחוזים. בין המוצרים שמחירם עלה ניתן למצוא את דגני הבוקר, אבקות מרק, תבשילים, תה, חטיפים, קונפיטורות, עזרי אפייה, פתית, שוקולד קליק, קרקרים ומוצרי בייגל בייגל. עוד העלתה יוניליוור את מחירי חומרי הניקוי סיף פנטסטיק וכן את מוצרי הטואלטיקה של דאב ופינוק, ובנוסף ביצעה יוניליוור העלאת מחירים למוצרי המרגרינה והמיונז, תחת צו הפיקוח.

גם חברת אסם מצטרפת לגל ההתייקרויות. החברה תעלה את מחיריהם של חלק ניכר ממוצריה החל מחודש יולי, בשיעור ממוצע של כשמונה אחוזים.

קישורים:
מקור: מעריב
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד