ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

'שפע שוק' סוגרת שבעה סניפים

'הריבוע הכחול' החליטה לסגור שבעה מסניפי 'שפע שוק' ולהסב אותם לחנויות 'מגה בעיר'. מדובר בחנויות שלא ממוקמות באיזורים חרדיים. בריבוע הכחול טוענים בתוקף: 'שפע שוק' לא מתמוטטת

מחאה בכניסה לחנות 'שפע שוק'. צילום: הגולש בלבעת
מחאה בכניסה לחנות 'שפע שוק'. צילום: הגולש בלבעת

תחילת הסוף או מהלך עסקי רגיל. 'הריבוע הכחול' הודיעה היום (ב) כי היא סוגרת שבעה סניפים של תת-הרשת החרדית, 'שפע שוק', ותפתח במקומם חנויות 'מגה בעיר'. עם זאת, מדבור בסניפים שאינם ממוקמים באיזורים חרדיים מובהקים, כגון רובע י"ב באשדוד או הסניף ברעננה.

מנכ"ל הריבוע הכחול, זאב וורמברנד, הכחיש את השמועות לפיהם הרשת מתכוונת לסגור את 'שפע שוק' לחלוטין. וורמברנד מסר בשיחה ל'גלובס': "אני אומר באופן חד-משמעי - שפע שוק היא רשת עם כשרות למהדרין ואנחנו נשמור עליה".

בריבוע הכחול אומרים, כי הסבת הסניפים נעשית בעיקר בשל העלויות הגבוהות של הפירות והירקות למהדרין בשנת השמיטה. בעוד במסגרת 'שפע שוק' נמכרה תוצרת שמיטה תחת כשרויות 'העדה החרדית', 'אפרתי' או 'בעלזא', הרי שברשת 'מגה בעיר' תימכר תוצרת חקלאית על פי היתר מכירה, המוזיל את העלויות ביותר מ-70%.

הסניפים שייסגרו, כאמור, אינם ממוקמים בלב אוכלוסיה חרדית. מדובר בסניפים ברובע י"ב באשדוד, ברעננה, בגן-יבנה, בקריית-אתא, בחולון, בקריית-אתא, ובבית-הכרם בירושלים. הסניפים הגדולים של 'שפע שוק', עומדים לעת עתה על כנם.

במקביל, יוצאים ב'שפע שוק' בסדרת הוזלות מחירים במוצרי מזון יסודיים, להוכחה כי הרשת עדיין חיה, קיימת ובועטת. ברשת דאגו להביא את דבר ההנחות לידיעת התקשורת, על מנת לעצור את השמועות לפיהן הרשת תימכר לגורם אחר או תיסגר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד