ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

גלובס: עליה בפרסום באתר 'בחדרי חרדים'

המפרסמים גילו את האינטרנט החרדי: עלייה בהיקפי הפרסום באתרים חרדים • גורמים בשוק הפרסום החרדי טוענים כי העלייה נרשמה בעיקר בפורטל 'בחדרי חרדים' • באתר 250,000 גולשים מדי חודש

גלובס: עליה בפרסום באתר 'בחדרי חרדים'

המפרסמים גילו את האינטרנט החרדי? גורמים בשוק הפרסום טוענים כי בשבועות האחרונים מסתמן שינוי במגמה וכי מפרסמים החלו לפנות לסקטור החרדי באמצעות פרסום ברשת.

יגאל רווח, מנכ"ל משרד הפרסום אפיקים המתמחה במגזר החרדי, סבור כי "מתחילים לראות עבודה מעשית יותר בתחום, וכבר ברור כי האינטרנט הוא עובדה מוגמרת במגזר החרדי וכלי עבודה לכל דבר. מפרסמים מבינים שהמגזר החרדי נמצא שם ומבינים שחייבים לפנות אליו. ניכר רצון כנה לשנות את הכיוון. עם זאת, עדיין לא רואים ממש קמפיינים מסודרים וייקח זמן עד שנוכל להעריך לאן זה הולך. כרגע השינוי הוא קטן ומורגש רק בפורטל 'בחדרי חרדים', ולא באתרים אחרים במגזר".

עליה בפרסום. אתר צילום: עליה בפרסום. אתר
עליה בפרסום. אתר 'בחדרי חרדים'

רווח מוסיף כי "הדבר תלוי בשלושה גורמים מרכזיים: משרדי האינטראקטיב צריכים לפתח פיתרונות שיאפשרו יצירת קמפיין מושלם עבור המגזר החרדי, ולא רק פיתרונות נקודתיים, הלקוחות צריכים לתת כתף למאמץ הזה והאתרים השונים צריכים לשווק את עצמם. אם הדברים הללו יקרו, המדיה הוויזואלית תגיע גם למגזר החרדי".

דני צ'כנובר, מנכ"ל חברת המדיה בגלובל נטוורקס המחזיקה בפורטל 'בחדרי חרדים', אמר בתגובה כי "אני בהחלט מרגיש בשבועות האחרונים עלייה בביקוש מצד המפרסמים והתעניינות גבוהה יותר, שעד כה לא הורגשה באותה עוצמה".

'בחרדי חרדים' הוא פורטל תוכן, המשמש כמקור מידע אודות המתרחש בציבור החרדי בארץ ובעולם. בפורטל יש ידיעות חדשותיות, כתבות ומאמרים בתחומים שונים. הפורטל הוקם בינואר 2002, כפורום עצמאי במסגרת אתר היידפארק, אך ב-2006 החל לתפקד כפורטל עצמאי. הפורטל פונה לכל החסידויות והחצרות שקיימים בקהילה, בניגוד לריבוי העיתונים המגזר, הפונים לכל חצר בנפרד.

כיום קיימים באתר מעל ל-250 אלף גולשים שונים בחודש, וכמות העמודים הנצפים ביום עומדת על 400 אלף דפים. כ-70% מהטראפיק באתר מגיע מישראל והיתר מחו"ל, בעיקר מצפון אמריקה.

קישורים:
לידיעה באתר 'גלובס'
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד