ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

דנקנר פותח מתחרה שומרת שבת ל-AM;PM

רשת 'שופרסל', בבעלות נוחי דנקנר, פותחת רשת חנויות אקספרס חדשה - שומרות שבת - שתתחרה ישירות ברשת AM;PM מחללת השבת של דודי וויסמן. חנות נסיונית תיפתח כבר השבוע בתל אביב

עימות חזיתי. נוחי דנקנר
עימות חזיתי. נוחי דנקנר

בעלי 'שופרסל', נוחי דנקנר נכנס לעימות חזיתי עם בעלי 'הריבוע הכחול', דודי וויסמן. דנקנר החליט להילחם עם וויסמן גם בתחום חנויות האקספרס, דוגמת AM;PM, והשבוע הוא יפתח ברח' המסגר תל-אביב סניף ראשון שיהווה 'פיילוט' לרשת החדשה.

הרשת החדשה תכלול, כאמור, את קבוצת החנויות הראשונות של 'שופרסל' בתחום חנויות הנוחות העירוניות. הרעיון נולד ב'שופרסל' על מנת לתת מענה עיסקי לאתגר שהציבה בפניה 'הריבוע הכחול' עם רכישת AM;PM. שמה של הרשת החדשה עדיין לא נודע.

הבדל נוסף ומהותי מאד בין חנויות הנוחות הקיימות לזו החדשה: הרשת כולה, כך מצהירים בשופרסל, תהיה סגורה בשבת, בכל מקום בו תפעל וללא עוררין. ההצהרה האחרונה חשובה מאד לשופרסל, שכן בשבועות הקרובים עומדת הרשת לאחד את רשתות 'אלף' ו'זול פה' תחת המותג 'יש', שיופנה כולו לשיווק ייעודי לציבור החרדי.

יצויין, כי במסגרת המעבר המתוכנן, יבוצעו שינויים רבים בחנויות 'אלף' ו'זול פה' הקיימות. ל'בחדרי חרדים' נודע, כי בין השאר, מתכננים בשופרסל לבצע שינויים עמוקים ומשמעותיים הקשורים בהחלפת מעניקי הכשרות למוצרים מסויימים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד