ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

רמי לוי מודה: מעוניין ברכישת 'שפע שוק'

האם 'שפע שוק' תימכר לרמי לוי? ענקית השיווק הפרטית מודיעה היום רשמית: אנו במגעים עם הריבוע הכחול לרכישת חלק מסניפי 'שפע שוק'. מקורבי רמי לוי: הוא מתואם עם הרבנים והעסקנים

מעוניינת לרכוש. רשת רמי לוי
מעוניינת לרכוש. רשת רמי לוי

חברת 'רמי לוי' יצאה היום (ה) בהודעה לבורסה, בה נאמר: "החברה בודקת את רכישתם של מספר סניפי 'שפע שוק' הנמצאים כיום בידי 'הריבוע הכחול'. החברה קיימה מגעים ראשונים בנושאה עם בעלי השליטה בריבוע הכחול".

בכך מתקבל אישור רשמי לשמועות ולידיעות שנפוצו בעת האחרונה, ולפיהם רמי לוי מתכווין לרכוש כמה מסניפי 'שפע שוק', בעיקר אלו הממוקמים באזורים חרדיים. על פי 'כלכליסט', מדובר בשבעה עד תשעה סניפים. אם אכן תצא העסקה לפועל, שוויה מוערך בכ-130 מליון שקל. בהודעת 'רמי לוי' נאמר כי החברה בודקת את היתכנות העסקה.

מאשר את השמועות. רמי לויצילום: מאשר את השמועות. רמי לוי
מאשר את השמועות. רמי לוי

כיום, מפעיל רמי לוי רק סניף אחד המוגדר כייעודי לציבור החרדי. הסניף הממוקם בגבעה ב' בביתר עילית, מושך אליו צרכנים רבים מכל רחבי העיר. בעוד סניף 'שפע שוק', הממוקם כמה מאות מטרים ממנו, שומם כמעט לחלוטין מאז תחילת המאבק נגד הרשת.

לפני כשבועיים פורסמה ב'המודיע' אזהרה מטעם 'הוועדה למען השבת' בראשות הרב יצחק גולדקנופף, ולפיה, "מי שירכוש את 'שפע שוק' שם את כספו על קרן הצבי". המטרה: לכופף את בעלי 'הריבוע הכחול', דודי וויסמן, לחלוטין, ולא לאפשר לו מוצא מהסבך בדמות מכירת הרשת.

בסביבתו של רמי לוי אומרים, כי האיש נמצא במגעים שוטפים עם רבנים ועסקנים מהציבור החרדי, והוא פועל על פי הוראותיהם.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד