ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

חבר מביא חבר במנפאואר בראשית

במסגרת המבצע יחולקו כרטיסי מתנה והגרלות למביאים מועמדים מתאימים • כתבה פרסומית

חרדים במהלך קורס הכשרה במנפאוור בראשית
חרדים במהלך קורס הכשרה במנפאוור בראשית

מנפאואר בראשית מרחיבה את פעילות 'חבר מביא חבר', במסגרתה מסייעים לחברים ובני משפחה למצוא פרנסה בכבוד, ומקבלים כרטיסי מתנה, שוברים והגרלות על פרסים יקרי ערך. התכנית 'חבר מביא חבר' מאפשרת למביאים מועמדים המחפשים פרנסה לפנות למנפאואר בראשית, לקבל תגמול על כל מועמד שהושם באמצעות החברה, לאחר שעבר תהליך אבחון וייעוץ מקצועי במנפאואר בראשית.

תכנית 'חבר מביא חבר', מיועדת למועמדים המכירים חברים, בני משפחה וכו', המתקשים במציאת מקום פרנסה מתאים עבורם. הפניית המועמד למנפאואר בראשית מגדילה את סיכוייו להתקבל למקום עבודה ולפרנס את משפחתו בכבוד. יחד עם זאת, האדם שהביאו זוכה לתגמול כדאי ביותר, באמצעות כרטיס מתנה המוטען בסכום של מאות ₪, לרכישות במגוון חנויות מובילות. בנוסף, על כל מועמד נוסף שהוא מביא לחברה, והתקבל למקום עבודה, הוא מקבל מאות ₪ נוספים, כאשר החל מחמישה מועמדים שהתקבלו לעבודה, המביא מקבל המביא 1,000 ₪ ! למועמד.

בעוד חודש תתקיים בסניף מנפאואר בראשית בבני ברק הגרלה מיוחדת על מחשב כף יד (פאלם) חדיש ומשוכלל, למביאים 2 אנשים שהתקבלו לעבודה דרך החברה, בנוסף לכרטיס המתנה שניתן על כל אחד מהם. ההגרלה מיועדת למועמדים רשומים במנפאואר בראשית, והפרס - מחשב כף יד חדיש ומשוכלל - יוענק לזוכה במשרדי מנפאואר בראשית בסניף בני ברק- בבית סלע, בתוך שבוע ממועד ההגרלה. ניתן לקבל פרטים על תנאי ההגרלה אצל יועצי ההשמה בסניף.

סניפי מנפאואר בראשית, חברת ההשמה המובילה במגזר החרדי, פרוסים בירושלים, בני ברק, אלעד, חיפה וסניף מיוחד לתחום ההי-טק. במנפאואר בראשית מקבלים הפונים, ללא תשלום, ייעוץ מקצועי לזיהוי הכישורים והתאמתם לתחומי העבודה, והשמה במשרה מכובדת ומפרנסת. החברה אף מעניקה לעובד הדרכה והכשרה לקראת השתלבות במקום העבודה, כולל הדרכה בהכנת קורות החיים, בכדי להגביר את הסיכוי להתקבל במשרה מתאימה. הפונים מקבלים גם תדרוך אישי לקראת ראיון העבודה, וכן חוברת הדרכה והכנה לראיון עבודה.

קישורים:
אתר מנפאואור בראשית
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד