ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

לקראת העברת הבעלות: מדפים ריקים ב'אלף'

ביום ג' הקרוב, העברת בעלות ב'אלף'. השליטה המלאה ברשת תעבור לידי 'שופרסל'. מחסור במוצרי מזון בסניפים. שלום פישר ואנשיו ישלטו בניהול ובתפעול הרשת. עובדי 'אלף' לא יפוטרו

לדעת למכור. אלף
לדעת למכור. אלף

מוצרים רבים חסרים ומדפים ריקים, זה המראה בו נתקלו לקוחות רבים שנכנסו לאחד מסניפי 'אלף' בשבוע האחרון. ב'אלף' טוענים: לקראת העברת הבעלות על הרשת, הופסקה העבודה עם ספקים רבים, ובשל כך המחסור.

העברת הבעלות תתבצע ביום ג' הקרוב (1.07.08). במסגרתה, יועברו כל סניפי רשת א' מחברת 'מרב מזון כל' (בבעלות האחים מרגלית ואריה בוים) לרשת 'שופרסל', בבעלות איש העסקים נוחי דנקנר, וקבוצת ברונפמן-פישר.

זכויות ניהול. פישר ורבו צילום: זכויות ניהול. פישר ורבו
זכויות ניהול. פישר ורבו 'החלבן'

עד היום, היו בידי שופרסל רק 50% מהבעלות על הרשת החרדית, בעוד קבוצת מרגלית-בוים מחזיקה בחצי השני, ובזכויות ניהול בלעדיות. על פי הערכות ופרסומים, 'אלף' וחלק מסניפי 'זול פה' הפונים למגזר החרדי, יאוחדו תחת המותג 'יש'.

מהלכי האיחוד מתוכננים זה זמן רב, אך לפני כשבועיים ננעץ מסמר בגלגלי המהלך. יהודה פורת, מי שהיה בעבר מנכ"ל 'שפע שוק', ושימש כ'יועץ מיחד' לשופרסל, ועסק בעיקר בהכנות למהלך האיחוד, התפטר מתפקידו. בשל כך, לא ידוע האם ומתי יחל המיתוג מחדש של הסניפים.

כאמור, בסניפים מורגשת אווירת החלפת הבעלות. מוצרים רבים פשוט אינם בנמצא, ולמחפשים אחריהם נאמר כי ישנם ספקים שלא מקיימים קשרי מסחר עם 'שופרסל', והזמנת הסחורה מהם הופסקה.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי על פי ההסכם הפנימי בשופרסל, השליטה התפעולית והניהולית ברשת החרדית תהיה בידי איש העסקים ר' שלום פישר. עוד נודע כי כל עובדי 'אלף' לא יוחלפו ולא ייפגעו תנאי עבודתם, לפחות בשלב זה. ממנהלי הסניפים ועד הקופאיות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 22 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד