ל' ניסן התשפ"ד
08.05.2024

20 מתרגמות חרדיות ישתכרו 8,000 ש"ח

פרויקט משותף לחברות 'מנפאואר בראשית' ו'תרגומי איכות' יוצא לדרך. במסגרת הפרויקט יוכשרו 20 נשים חרדיות כמתרגמות. מנכלי"ת מנפאואר: "מודל העסקה אינו מבוסס על שכר מינימום, אלא להיפך"

שר התעשיה והמסחר, אלי ישי בטקס חנוכת הפרוייקט
שר התעשיה והמסחר, אלי ישי בטקס חנוכת הפרוייקט

פרויקט ייחודי וראשון מסוגו ביוזמת 'מנפאואר בראשית', נחנך השבוע במשרדי החברה בירושלים. במסגרת הפרויקט יוכשרו 20 נשים חרדיות דוברות שפת אם אנגלית בתרגום מסחרי, על ידי 'תרגומי איכות' - חברה בינלאומית לתרגום מסחרי.

הקורס יתפרס על פני 6 חודשים, בהתחייבות לקבל את המסיימות בהצלחה לעבודה בחברת תרגומי איכות. יצויין כי הנשים שיתקבלו לעבודה יזכו לשכר גבוה, שיתחיל בכ-8 אלף שקלים לחודש, עם אופציה להתקדמות ולהעלאת השכר.

אלי ישי עם עובד אורנג, צילום: אלי ישי עם עובד אורנג,
אלי ישי עם עובד אורנג, 'ישראל אדרי שהושם במנפאואר

אורנה סגל, מנכלי"ת 'מנפאואר ישראל', אמרה טקס כי המגזר העסקי כבר לא רואה בהעסקת עובדים חרדיים תרומה חברתית חיונית, אלא בחירה חכמה ומועדפת. "העובדים החרדיים מהווים שגרירים נאמנים לפעילותנו בחברות המובילות בישראל. מודל העסקה אינו מבוסס על שכר מינימום. להיפך, משתתפות הקורס ישתכרו מהיום הראשון שכר הגבוה מהממוצע במשק, עם אפשרות לעבודה מהבית, ועל כך גאוותינו", הוסיפה סגל.

שר התמ"ת שיבח את מנפאואר על היוזמה: "אנו יודעים שאין צדקה גדולה מסיוע במציאת פרנסה, כמאמר חז"ל. הפעילות של מנפאואר בראשית, מעבר להיותה חברה עסקית, תורמת תרומה חשובה לכלכלה בישראל ולקיומם בכבוד של משפחות חרדיות רבות, שלולא הסיוע המקצועי לא יגיעו למקום עבודה ראוי, עם זכויות סוציאליות המגיעות על פי חוק".

בסיום האירוע במשרדי מנפאואר, יצא ישי עם ראשי החברה למרכז השירות והמכירות של חברת הסלולר אורנג', בו השימה החברה מאות עובדים. במקום פגש ישי את ישראל אדרי, שהושם על ידי מנפאואר בראשית במרכז השירות לפני כשנה וחצי, וכיום מנהל מעל 25 עובדים, בתפקידו כראש צוות בחברת הסלולר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד