כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

לשכת שירות חרדית חדשה לקבלנים ברוחם: 'פלטפורמה'

החברה החדשה היא קונספט מוביל שמרכז על 'פלטפורמה' אחת, את כל השמות הגדולים בענף האדריכלות והעיצוב הדתי- חרדי בירושלים. אם אתם מתכוונים לבנות או לשפץ משהו, הצוות יקצר לכם הליכים

הנה הבית החדש, הדמיה של חלום
הנה הבית החדש, הדמיה של חלום

אם חסכתם קצת כסף ואתם רוצים לבנות, לשפץ, להרחיב או לשנות את מראה הבית, המשרד או העסק, מזל טוב. אומנם את החלק המסובך של ההחלטה עברתם, אבל כעת מגיע הקושי האמיתי - מסע מפרך בין וועדות לאישור הבניה, אדריכלים, ארכיטקטים, שרטטים ושאר עניינים מקצועיים שאינם מוכרים לכל אדם מהישוב ש"בסך הכול רוצה לשפץ את ביתו...".

עבור כל ה'קבלנים' החדשים שבדרך, הוקמה חברת 'פלטפורמה' - המרכז החרדי לאדריכלות ועיצוב פנים. המרכז משמש גב מקצועי ועסקי לאדריכליות ומעצבות פנים ונותן מענה במגוון נושאים ביניהם: אישורי בניה, תב"ע, עיצוב ושרטוט דירות מגורים, חדרי ילדים, מטבחים ועוד. אם כבר קיימת לכם מחשבה כיצד תראה הבניה או איך יראה הסלון החדש, הצוות מסוגל להפוך את הרעיון למציאות. ב'פלטפורמה', מקבל הלקוח את המענה המושלם לצרכיו וחוסך מעצמו את ההתלבטות בבחירת המעצבת או האדריכלית המתאימים לו לפי דרישותיו. 'פלטפורמה' היא הדרך הפשוטה להצליח בפרויקט של בניה/שיפוץ ולחסוך את הכאב ראש. במרכז החדש צוות מקצועי ומיומן המפקח על העבודות ומלווה את המיזם מתחילתו ועד סופו.

הצוות שעומד לרשות הלקוח, מקצועי ובעל ניסיון רב באדריכלות ובעיצוב בתים פרטיים ועסקיים. המחלקה המיוחדת לעסקים ולמוסדות מספקת שירות מקצועי ואמין ומשמשת גשר בין האדריכליות והמעצבות לבין יזמי נדל"ן, קבלנים ומנהלי פרויקטים.

עבור המתעניינים מופעל כעת קו מידע ויעוץ חינם: 1700-70-75-78

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד