א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

תקציב הפרסום של 'מעיני הישועה' ל'מקאן אריקסון'

זכה בתקציב בתום מכרז שערכה מחלקת השיווק של המרכז הרפואי, בו התמודדו 7 משרדי פרסום חרדיים. תקציב הפרסום השנתי של 'מעייני הישועה' - כמיליון שקל

איתן דובקין
איתן דובקין

תקציב הפרסום של המרכז הרפואי 'מעיני הישועה' נמסר ליחידה החרדית ב'מקאן אריקסון'. התקציב נמסר למקאן אריקסון בתום מכרז שערכה מחלקת השיווק של המרכז הרפואי, בו התמודדו 7 משרדי פרסום חרדיים. תקציב הפרסום השנתי של המרכז הרפואי הינו כמיליון ₪.

נדב חן, המנהל האדמיניסטרטיבי של המרכז הרפואי אומר: "היחידה החרדית של מקאן אריקסון זכתה במכרז מקיף שערכנו בין משרדים מובילים במגזר החרדי, מתוך התרשמותנו ממקצועיותה ומיכולתה להובילנו לפריצת דרך בקרב הציבור הדתי והחרדי כמו כן אני מודה לכל המשרדים האחרים שהשתתפו במכרז וגילו מקצועיות רבה".

איתן דובקין מנכ"ל היחידה החרדית במקאן אריקסון אומר: "אנו מודים להנהלת מרכז רפואי מעיני הישועה על האמון והבחירה בנו. אנו רואים ב'מעיני הישועה' שותף לדרך ולאתגר גדול".

תקציב 'מעיני הישועה' מצטרף למגוון הלקוחות בהם מטפלת היחידה החרדית במקאן אריקסון ביניהם: סלקום, קבוצת מאיר, ד"ר פישר, טמבור, טמפו, מיטב, בנק לאומי ועוד.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד