י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

"מובארק חשב שהרב עובדיה מוזר"

בדברים שנשא השבוע השגריר המצרי בישראל לשעבר, מוחמד בסיוני, בכנס שנערך בעיר אלכסנדריה במצרים אמר עוד: שרון מת מוות מוחי. בשל הוראות הרבנים להחזיקו בחיים – הוא אינו מת

מובראק חשב. הגר"ע יוסף
מובראק חשב. הגר"ע יוסף

מוחמד בסיוני, השגריר המצרי בישראל לשעבר, נאם בכנס שנערך בעיר אלכסנדריה במצרים, במהלכו התייחס לחברה בישראל. בנאומו גילה בסיוני כי מנהיגה הרוחני של ש"ס, הרב עובדיה יוסף, התלווה אליו פעם אחת להיפגש עם נשיא מצרים חוסני מובארק, שדי נדהם מהרב עובדיה ואף כינה אותו "מוזר".

השגריר המצרי לשעבר דיבר גם על מצבו של אריאל שרון ואמר כי הוא למעשה מת מוות מוחי, אולם בשל המכונות ובשל הוראות הרבנים להחזיקו בחיים – הוא אינו מת.

בנואומו טען בסיוני כי נשלח לישראל מטעם המשטר במצרים כ"קצין מודיעין". "אין לי שם כלל חברים. באמת נראה לכם שעבדתי שם בתור שגריר?".

בסיוני התייחס ארוכות לחברה הישראלית ולפוליטיקה הפנימית בישראל. "אין דבר כזה באמת חברה ישראלית. מדובר בחבורה של אנשים מהגרים מהמזרח ומהמערב", טען.

בהתייחסו לפוליטיקה אמר: "כל המועמדים בפריימריס של מפלגת קדימה להחליף את אהוד אולמרט הם רעים. ציפי לבני עדיפה ולכן אני מקווה שהיא תזכה. זאת משום ששאול מופז היה קיצוני ביותר כשכיהן כשר הביטחון".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד