א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

"עד יום כיפור ניו-פארם ייסגר בשבת"

רמי שביט, בעל הרשת:"המהלך נועד לשרת את טובת העובדים, ולמרות הפגיעה הכלכלית לטווח הקצר, ניו-פארם נצמדת למדיניות המקדמת סגירת עסקים בשבת"

"עד יום כיפור ניו-פארם ייסגר  בשבת"

רמי שביט, מבעלי רשת ניו-פארם, הכריז בדצמבר 2007 כי בכוונתו לסגור את כל סניפי הרשת בשבת. מאז ועד היום החל שביט ביישום המדיניות החדשה, וסגר 7 מתוך 18 סניפים הפתוחים בשבת. לדבריו, עד יום כיפור יושלם תהליך העבודה וכל סניפי הרשת ייסגרו בשבת.

מדיניות זו תואמת את מדיניות קבוצת המשביר המקדמת סגירת סניפים בשבת מאז שנת 2005.

מהלך מרוכז זה נערך באמצעות תוכנית עבודה מבוקרת, ובשיתוף פעולה עם המוסדות והעיריות המקומיות. לדברי שביט, ההחלטה על סגירת סניפי ניו-פארם בשבת התקבלה מתוך הנחת עבודה השמה את ההון האנושי במרכז, ומאמינה כי השבת נועדה לאפשר לעובד ולבני משפחתו יום מנוחה. לדבריו, "אנו רואים בפתיחת עסקים בשבת פגיעה ישירה בעובדי הקבוצה, ומכאן חשיבותו של המהלך".

עוד מסר שביט כי בטווח הקצר הוא צופה פגיעה בפדיון של ניו-פארם בעקבות סגירת הסניפים בשבת, אך מאמין כי בטווח הארוך המהלך יוכיח עצמו כלכלית בזכות קהל נאמן שיצביע ברגליים. לדבריו, "ניסיון העבר של רשת המשביר לצרכן שסגרה את סניפיה בשבת מוכיח כי אחוז המכירות בימי חול גדל מאז בעשרות אחוזים ויותר. אנו צופים מגמה זהה גם במקרה של ניו-פארם".

רשת ניו-פארם בשליטת קבוצת המשביר לצרכן מונה כיום 56 סניפים בפריסה ארצית. בחודש האחרון השיקה הרשת 2 סניפים חדשים, אף הם סגורים בשבת, הממוקמים בקניון הגבעה שבגבעת שמואל ובמתחם הקלאב הוטל באילת.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד