י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פרוש מכין את הקרקע ב...מסעדת יוקרה במנהטן

אחת הדרישות הנדרשות מראש עיריית ירושלים, היא יכולת גיוס כספים בחו"ל ויצירת קשרים. השבוע נפגש פרוש עם הסנאטור אנטוני ויינר במסעדה היוקרתית "טבארן אן דה גרין" במנהטן

ישמור על הסטטוס קוו. מאיר פרוש
ישמור על הסטטוס קוו. מאיר פרוש

ח"כ מאיר פרוש, המועמד החרדי לראשות עיריית ירושלים, כבר בודק את הקרקע בקרב פוליטיקאים ועסקנים בכירים בארה"ב.

אין זה סוד כי אחת הדרישות הנדרשות מראש עיריית ירושלים, היא יכולת גיוס כספים בחו"ל ויצירת קשרים עם גורמי השלטון האמריקניים.

השבוע נפגש מאיר פרוש עם הסנאטור אנטוני ויינר. השניים נפגשו במסעדה היוקרתית "טבארן אן דה גרין" במנהטן. המתווכים שתיווכו את הפגישה היו הרב מרדכי אביגדור, חבר אגו"י של אמריקה, ומיכאל לנדאו, יושב ראש הקהילה היהודית במערב מנהטן.

בפגישה נידונה סוגיית היהודים בגאורגיה, המצב הביטחוני בארץ, וכמובן נושא ירושלים. במהלך הפגישה סיפר הסנאטור היהודי על שורשיו בירושלים, ושאל את פרוש באם הוא מתכוון להפוך את ירושלים לעיר חרדית, אם וכאשר ייבחר כראש העיר.

פרוש אמר כי הסטטוס קוו יישמר בירושלים, וציטט את הפסוק "כי ביתי בית תפילה ייקרא לכל העמים". הסנאטור ביקש מפורוש שימשיך לשמור על הסטאטוס של ירושלים, כפי שעשה ראש העיר הנוכחי, אורי לפוליאנסקי.

בתום הפגישה ביקש הסנטור מפרוש להתפלל עבורו בכותל המערבי ולהניח קוויטל. פרוש שאל לשמה העברי של אם הסנטור, שענה כי שמה העברי היה חיה. ח"כ פרוש הזמין את הסנטור לביקור בעירייה בירושלים.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד