י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

פיצול ב'דגל': נציג 'מרביצי' בירושלים פורש

חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם 'דגל התורה' שמעון חדד, הודיע היום על פרישה מהמפלגה והקמת תנועה חדשה, 'מוריה' שמה. "כל ההבטחות של דגל לא התממשו". המכתב בפרסום ראשון

פיצול ב'דגל': נציג 'מרביצי' בירושלים פורש

כאילו חסרות מלחמות בתוך דגל התורה, באה והתרגשה על התנועה הצרה הבאה, ודווקא בסניף הירושלמי. חבר מועצת עיריית ירושלים מטעם 'דגל התורה', שמעון חדד, הודיע היום (ב) על פרישה מהמפלגה והקמת רשימה עצמאית מטעם 'קד'.

המכתב ששוגר היום לועדת הבחירותצילום: המכתב ששוגר היום לועדת הבחירות
המכתב ששוגר היום לועדת הבחירות

חדד נכנס לעירייה עם התפטרותו של אורי מקלב שעבר לכהן בכנסת. בשבוע שעבר, בעת 'הצבעת ההזדהות' במועצת העיר הוא הודיע על השתייכות ל'דגל התורה'. על פי החוק, ניתן להתחרט ולשנות את ההזדהות בתוך שבוע. היום הוא המועד האחרון לשינוי.

כאמור, חדד שיגר מכתב (המתפרסם כאן לראשונה) ל'מנהל הבחירות' בו הוא כותב: "אני הח"מ הזדהיתי בישיבת מועצת העיר כסיעת דגל התורה.. אבקש לשנות את הצהרתי לסיעת 'מוריה'". המהלך מהווה מכה קשה לסיעה המקומית וגם לארצית. ובקיצור: בולקה ומבולקה בדגל התורה.

מיכאל קקון מראשי תנועת 'קד' (ספרדים בני תורה/מאוכזבי ש"ס) אמר היום בראיון ליום טוב ביכלר ב'קול החרדי': "אנחנו מאוכזבים עד מאד מדגל התורה. לא קיבלנו מהם כלום. כל ההבטחות שהבטיחו לנו שבו ריקם, לכן אנו הולכים לפיצול".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד