כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

'קידי שיק: משנה כיוון, מחליפה משרד פירסום

'קידי שיק', רשת בגדי הילדים, משנה צורה: מניות החליפו ידיים (מירי שניאורסון כבר לא שם), שותפים חדשים באו, תוכניות מחודשות כבר באופק, ומשרד הפירסום 'גל אורן' מחליף את 'מקאן'

'קידי שיק: משנה כיוון, מחליפה משרד פירסום

במשך כשנתיים ליוותה המחלקה החרדית של משרד הפרסום 'מקאן אריקסון' את פעילות חברת בגדי הילדים 'קידי שיק'. השבוע הסתיימה ההתקשרות בין שני הצדדים, כשמשרד הפרסום 'גל אורן' מקבל לידיו את תיק החברה.

במקאן לא ממש בוכים על 'התיק שהלך'.

בתקופה האחרונה נפלו לידיהם תיקים שמנים וטובים, כדוגמת רמות מודיעין, השכונה החדשה של מודיעין עילית, בורסלינו, המשביר החדש לצרכן, מעייני הישועה ועוד. מה גם שתיק קידישיק לא היה תיק שמן במיוחד.

למען האמת, אם מביטים על נתוני יפעת לפרסום במגזר החרדי, אפשר לראות כי לפני כשנתיים השקיעה החברה סכומי עתק בכל הקשור בפרסום, אולם לאחרונה הלכו סכומים אלו והצטמצמו. מה שריכך, מן הסתם, את המהלומה למקאן.

ובכלל, "אפשר להבין אותם", כפי שהתבטא בפני אחד מאנשי הפרסום היותר בקיאים בנעשה ב'קידי שיק' החדשה. כשהכול חדש, גם משרד הפרסום חדש.

למה חדש?

ובכן, לאחר מכירת 50 אחוזי מניות החברה על-ידי משפחת שניאורסון, מי ש'קידי שיק' הייתה מזוהה עמה יותר מכל, עברה החברה לידיים חדשות. השותף, זאב זיילר, שנותר עם מאת האחוזים של המניות, מיהר לחפש לו שותפים ומצא אותם בדמותם של יהושוע קליין וקובי בינט, שני חרדים העוסקים בטקסטיל.

בפרסום גל אורן מסרבים לחשוף את הקלפים ולגלות את העתיד לבוא, אולם כפי שהדברים נראים, החברה 'החדשה' עתידה לשנות צורתה, ו'קידי שיק' לא תהיה מה שהייתה. "מירי שניאורסון כבר לא שם, והיא הרי הייתה זו שתפרה ועיצבה ועקבה אחר כל פרט קטן", אומרים מקרובים לחברה.

התוכנית הבסיסית מדברת על הפיכת 'קידי שיק' למשהו הדומה לבאזר או אם תרצו, מתחרה ל'עזרה ואחווה'.

אף אחד לא אומר שזה לא יצליח. אולי הציבור החרדי צריך 'עזרה ואחוה' יותר מסגנון 'קידי שיקי'. רק ש'קידי שיק' המקורית זה כנראה לא יהיה.

עכשיו לא נותר אלא לחכות ולראות מהו הקו עליו ילכו החבר'ה המוכשרים של גל אורן. מבצעים, כמו שאהבה מירי לפרסם? ואולי שינוי כללי של משהו המזכיר את 'זול פה' בסגנון של מה שזול - פה, מה שלא זול – לא אצלנו על המדף.

נמתין לקמפיין, הוא מן הסתם כבר בפתח, ונהיה חכמים יותר.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד