י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

התשובה לפיגוע הדחפור: 3 אופנועי הצלה

3 אופנועי חירום חדשים הושקו ב'איחוד הצלה' לזכר הרוגי פיגוע הטרקטור הראשון בירושלים. "זוהי התשובה הטובה ביותר למחבלים, הצלת חיי יהודים בארץ ישראל". בטקס ההשקה הוענקה תעודה למציל התינוקת

אביה של בת שבע אונטרמן הי"ד עם אחד התורמים (צילום: דוברות איחוד הצלה)
אביה של בת שבע אונטרמן הי"ד עם אחד התורמים (צילום: דוברות איחוד הצלה)

במעמד מרגש ומיוחד נחנכו שלושה אופנועי חירום חדשים בארגון 'איחוד הצלה' שנתרמו ע"י יהודים אמריקנים לזכרם של שלושת הרוגי פיגוע הטרקטור הראשון בירושלים.

הסב, התייר שהציל את נכדתו ואלי ביר (צילום: דוברות איחוד הצלה)צילום: הסב, התייר שהציל את נכדתו ואלי ביר (צילום: דוברות איחוד הצלה)
הסב, התייר שהציל את נכדתו ואלי ביר (צילום: דוברות איחוד הצלה)

בטקס צנוע שנערך במשרדי הארגון בירושלים נכחו התורמים מארה"ב, בני משפחות הנרצחים, והתייר האנגלי ידידיה ארונסון שחילץ מהרכב את התינוקת שאימה, בת שבע אונטרמן ז"ל נרצחה בפיגוע הקשה.

המשפחות השכולות והנהלת 'איחוד הצלה' העניקו לארונסון תעודת הוקרה וההערכה על מעשה הגבורה שעשה בהצלת התינוקת ממוות בטוח והשיקו את האופנועים החדשים שיפעלו להצלת חיים בירושלים לזכרם של הקדושים שנרצחו בפיגוע הקשה לפני כשלושה חודשים.

אליוט בריינר, אחד התורמים אמר בדבריו כי מעולם לא הכיר את הנרצחים ואת משפחותיהם אך חש צורך כיהודי אוהב ישראל לתרום לעילוי נשמת הקדושים שנרצחו בירושלים על עצם היותם יהודים.

אביה של בת שבע אונטרמן ז"ל ובנה של עליזה גורן ז"ל שנרצחו בפיגוע הודו לתורמים על היוזמה וההנצחה הטובה ביותר לנרצחים- האפשרות להציל יהודים, דבר אותו המחבל המרצח ניסה לעצור.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד