י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

אגודת 'יחד' רכשה רכבי סוואנה

עד עתה עשתה שימוש ברכבים שכורים לפעילויותיה ההתנדבותיות. אגודת 'יחד' עוסקת בייעוץ והכוונה רפואית לחולים, מימון תרופות לחולים נזקקים, וחלוקת מזון בבתי חולים

אגודת  'יחד' רכשה רכבי סוואנה

אגודת 'יחד' רכשה בימים אלה לראשונה רכב מסוג סאוונה של שברולט שישמש אותה בפעילויותיה ההתנדבותיות. אל רכב זה יצטרפו בקרוב מספר רכבי סוואנה נוספים חדשים. אגודת 'יחד' שעד עתה עשתה שימוש ברכבים שכורים לפעילויותיה ההתנדבותיות, מתכוונת לתגבר ולשדרג את צי רכביה במטרה לייעל את תפקוד המערכת ההתנדבותית של הארגון ובעיקר להסעת חולים ומבקריהם לבתי חולים ולאירועים שהאגודה מקיימת.

אגודת 'יחד – למען כל אחד ואחד' עוסקת בייעוץ והכוונה רפואית לחולים, מימון תרופות לחולים נזקקים, חלוקת מזון בבתי חולים, הסעות לבתי חולים, מסיבות לחולים בבתי חולים, תמיכות כספיות למשפחות החולים ולנזקקים, קייטנות לילדי החינוך המיוחד ולנפגעי תאונות דרכים ופעולות איבה. פעולות האגודה נעשות בשקט ובצנעה הרחק מאור הזרקורים, כשמאות החולים והנזקקים, משמשים עדים לתרומתה של האגודה להקלת מצוקתם הקשה בתקופת התמודדותם עם מחלתם. עזרתה של האגודה ניתנת לכל פונה מכל גווני הקשת הציבורית ברחבי הארץ.

הסוואנה נבחרה בשל היותה גדולה ומרווחת, ובשל האבזור המפואר שבה המאפשר הסעת חולים ומלוויהם, מתנדבים ונזקקים ברווחה ובנוחות מקסימאלית ונמצאה המתאימה ביותר לצרכים ההתנדבותיים של העמותה.

הרכבים נרכשו על-ידי אגודת 'יחד' מ-umi - יבואנית שברולט בישראל, במטרה להקל על העומס התקציבי המוטל על כתפי מנהלי העמותה. לאור הפניות הרבות לבקשת עזרה מהאגודה, בפרט בתחום הסעת החולים והמוגבלים ומלוויהם, האגודה מעוניינת בשיתוף פעולה עם גופים עסקיים ופרטיים המעוניינים לתרום לרווחת הקהילה ולקחת חסות מלאה על רכב או חלקו ועל מערך הפעילות של האגודה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד