י"ג אייר התשפ"ד
21.05.2024

בית החולים 'מעיני הישועה' מתרחב

מרפאה חדשה נפתחה במקום. מיועדת לניתוחי ילדים. הד"ר איתן הוכוולד, מנהל במרכז הרפואי 'מעיני הישועה': "אני מלא ההערכה לציבור על הייחודיות במעורבות ובשיתוף הפעולה"

בית החולים מעיני הישועה
בית החולים מעיני הישועה

"אני מלא ההערכה לאוכלוסיה המגיעה לטיפול במרפאת א.א.ג. כאן במרכז הרפואי. אוכלוסייה המאופיינת בייחודיות במעורבות עמוקה ובשיתוף הפעולה באופן מצוין", אמר הד"ר איתן הוכוולד, מנהל מרפאת א.א.ג. במרכז הרפואי 'מעיני הישועה'.

הד"ר הוכוולד, שהתמחה בביה"ח איכילוב ולשעבר רופא בכיר במחלקת א.א.ג. בביה"ח 'הדסה' עין כרם, שהחל באחרונה בהפעלת המרפאה במרכז הרפואי 'מעיני הישועה' אמר, כי "כבית חולים המוגדר קהילתי מתמקדת תחילה פעילות המרפאה במאפיינים הייחודיים של הציבור הדתי והחרדי ובכל המרכיבים". המרפאה מיועדת למבוטחי כל קופות החולים והיא פועלת בימי שני ורביעי בשעות הבוקר.

"הפעילות שבה מתמקדת המרפאה היא טיפולים, כמובן, בבעיות אף אוזן וגרון בילדים ובמבוגרים וניתוחי א.א.ג. לילדים הכוללים ניתוחי שקדים. אדנואידים וכפתורים", אומר הד"ר הוכוולד. "היום אנו מייחסים חשיבות רבה להשפעה של נחירות ודום נשימה בשינה על המצב הבריאותי של הילדים ולכן כמות ניתוחי השקדים והאדנואידים עולה בהדרגה".

זמן ההמתנה לניתוחים הנו קצר ביותר, ואת הניתוחים מבצע אישית מנהל המרפאה, הד"ר הוכוולד. ביה"ח רכש ציוד מתקדם ביותר לניתוחים אלה ולרשותו צוות בכיר ומיומן של מרדימים המומחים בהרדמת ילדים.

ד"ר הוכוולד אומר כי בעיית הצרידות שכיחה מאוד בציבור לקוחות המרפאה במעיני הישועה. "הציבור הדתי והחרדי משתמש רבות בדיבור לצורכי תפילה ולימוד, ב"ה. ולכן אנו מפתחים בהדרגה כאן בביה"ח לצד הטיפול השוטף מרפאה לבעיות קול שבה נשתף פעולה עם קלינאי תקשורת מהמומחים בתחום. בעתיד הקרוב אנו מתכוונים לרכז תחת המרפאה את כל מרכיבי הטיפול בא.א.ג, ניתוחי ראש וצוואר ובהם הקמת מכון שמיעה שיעסוק גם בהשתלות מכשירי שמיעה. טיפול בסחרחורות, צרידות ועוד". ד"ר הוכוולד הוסיף כי ביה"ח יתגבר בעתיד את המרפאה עם מומחים רבים מהמובילים בתחום אף אוזן וגרון בישראל.

גם את הטיפולים והניתוחים בבלוטת המגן מתכוון ד"ר הוכוולד לשדרג, ובקרוב ישתף פעולה עם אנדוקרינולוג מומחה שיטפל בנושאים שונים כמו: סכרת, בעיות בבלוטת המגן ועוד. אותם חולים שיזדקקו לניתוח יוכלו להיעזר בד"ר הוכוולד שינתח במרכז הרפואי 'מעיני הישועה'.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד