י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

חשד להונאה: נתפסו מדבקות כשרות ב'היימישע עסין'

על-פי החשד, המסעדה סיפקה מנות ארוזות לאורחי מלונות תחת מדבקות של מסעדות אחרות • מחלקת ההונאה ברבנות: ננקוט צעדים • הבעלים: "מדובר באי הבנה"

מסעדת היימישע עסין. צילום: פלאש90
מסעדת היימישע עסין. צילום: פלאש90

חשד להטעיה מכוונת: בביקורת פתע שנערכה השבוע על ידי הרבנות הראשית במסעדת 'היימישע עסין' בירושלים, הנתונה להשגחת הרבנות ירושלים ובד"צ אגודת ישראל, נתפסו בעלי המקום כשברשותם מדבקות כשרות השייכות לחברות שונות.

המדבקות שנתפסו הן של כשרות הרב לנדא בבני ברק, בד"צ 'העדה החרדית' ובד"צ 'יורה דעה'.

לאחר בדיקה של מערך ההונאה ברבנות נמצא, כי מלונות בירושלים אשר ביקשו להזמין מנות בודדות תחת הכשרים שונים לאורחיהם, היו פונים למסעדה ומקבלים מנות ארוזות עבור אורחי המלון.

על האריזות שנשלחו לבתי המלון הודבקו מדבקות כגון: "מסעדת ציפורי בני ברק בהשגחת הרב לנדא", וכן "אולמי בית ישראל בהשגחת בד"צ 'העדה החרדית'".

בבדיקה מול המסעדות 'ציפורי' ו'בית ישראל' נמסר על ידם, כי בשום מקרה לא סיפקו מנות למסעדה הירושלמית, והשימוש במדבקות נעשה שלא ברשות, תוך הכשלת הציבור.

ברבנות מבהירים, כי נגד בעלי המקום ינקטו צעדים כדין.

חיים ספרין, בעל המסעדה, אמר בתגובה ל'בחדרי חרדים': "מדובר באי הבנה. מסעדת היימישע עסין נמצאת תחת כשרות הרבנות ירושלים ובד"ץ אגודת ישראל והיא ממשיכה לפעול כרגיל תחת כשרותם.

"בימים הקרובים נלבן את הנושא לעומקו כדי להגיע להבנה עם הרבנות הראשית".

בעבר עלתה המסעדה לכותרות לאחר שאוימה כי בד"צ 'אגודת ישראל' ישלול את תעודת הכשרות, במידה ולא תופסק העסקתן של מלצריות בליל שישי.
היימישע עסין מסעדה כשרות ירושלים הרבנות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 24 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד