כ"ט ניסן התשפ"ד
07.05.2024

מה עושים כשהעירייה מנסה להוכיח עשייה בכוח?

עו"ד משה אוסדיטשר עצבני • הוא נהנה משיפוץ התשתיות בעיר מגוריו בני-ברק, אך מרגיש שמישהו מחפש בכוח תשומת לב • הפיתרון: עצומה של כל התושבים המסוייטים

מה עושים כשהעירייה מנסה להוכיח עשייה בכוח?

גם אם אתה ראש עיר דתי, חילוני או ערבי - המטרה היא להוכיח עשייה ברוכה עבור תושבי העיר. הדרך הכי קלה ובטוחה להוכיח זאת עוברת דרך תיקון חזות פני העיר, ובמלוא המרץ.

הבעיה מתחילה כשהעירייה רוצה להוכיח "בכוח" את העשייה שלה. או אז, כל העיר הופכת ל"מערב הפרוע".

בבני-ברק, שבה אני מתגורר, החלה לפתע פעילות ענפה של שיפור פני העיר - תופעה חיובית ביותר שיש לברך עליה, שכן לא זכורה לי קדנציה שבה העירייה השקיעה כל כך בתשתיות.

הבעיה מתחילה כאשר העירייה לא בטוחה כי התושבים "מבינים" את גודל העשייה, וכך מנסים להבהיר לתושבים את העובדות בכוח.

העבודות יכולות להתבצע בלילות, כאשר התנועה דלילה ביותר, אך משום מה בבני-ברק החליטו כי העבודות יתבצעו ביום ובשעות הערב המוקדמות, כאשר התנועה הופכת לבלתי נסבלת, תוך חסימת כבישים עוקפים. התוצאה: פקק אחד גדול ובלתי נסבל.

על מנת להיות בטוחים כי תושבי העיר מבינים את גודל העשייה, מוסיפים רמזורים ואיי תנועה בכל פינה אפשרית וחופרים בכבישים כאילו מחפשים אוצר מתחת לאספלט כדי שאפילו עיוור יבין כי מתבצעות עבודות לשיפור חזות העיר.

אם גם אתם, תושבי כל עיר בישראל, מרגישים כך, כתבו עצומה שמבהירה את תודתכם העמוקה והבלתי-מעורערת של תושבי העיר. הדגישו כי אתם מודעים לעשייה. כך יירגעו החששות בעירייה והעבודות יבוצעו בחשכת ליל תוך שהצדדים כולם יצאו מרוצים.
שיפוצים אוסדיטשר עירייה סיוט לילה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד