כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

חדש: וודקה פרפקט בכשרות מהודרת

וודקה פרפקט מיוצרת מאלכוהול המופק מדגנים העובר סינון דרך 4 מגדלי זיקוק. קיבל כשרות למהדרין של בד"ץ חוג חתם סופר פתח תקווה

וודקה פרפקט
וודקה פרפקט


לקראת עונת השמחות הבאה עלינו לטובה, מציעה חברת "פרפקט רנסאנס" את וודקה פרפקט, וודקה מעולה ואיכותית המיוצרת על פי נוסחה רוסית עתיקה. ידוע כי שתיית וודקה עשויה לגרום לתחושה של שמחה, שחרור, נינוחות ושיפור המצב רוח. היא מתאימה במיוחד לשתייה בחתונה או מסביב למדורה, שהרי בערב ל"ג בעומר נמצא את עצמנו לודאי באחת מן השתיים.

וודקה פרפקט מיוצרת מאלכוהול המופק מדגנים (תירס או חיטה). האלכוהול עובר סינון דרך 4 מגדלי זיקוק, מה שהופך אותו למוצר חסר כל טעם לוואי ובעל האיכות הגבוהה ביותר. המפעלים של "פרפקט רנסאנס" מייצרים מגוון רחב של סוגי וודקה, גם בישראל וגם במדינות נוספות באירופה. המותג וודקה פרפקט תופס כיום מקום נכבד בשוק המשקאות באירופה, ברוסיה ובארה"ב וקנדה.

מאפיין חשוב של וודקה פרפקט הוא סמל החברה הבינלאומי המוטבע על הבקבוק ועל הפקק, שמשמש בנוסף ככלי מזיגה מבוקר וחד כיווני ומקשה על זיוף.

את וודקה פרפקט ניתן להשיג בכל חנויות המשקאות, המרכולים וברשתות המזון השונות, בכשרות למהדרין - בד"ץ חוג חתם סופר פתח תקווה.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד