כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

גאידמק: העידן שלי בישראל נגמר

בראיון טלפוני שקיים עם חדשות ערוץ 2, אמר האוליגרך: יש הרבה גנבים בישראל שלקחו לי את הכסף. החברה בישראל לא פועלת על פי המוסר היהודי והחוקים שקיימים ביהדות - למה שאהיה שם?"

גאידמק. צילום: יוסי שחר
גאידמק. צילום: יוסי שחר

איש העסקים הרוסי-יהודי, ארקדי גאידמק, אומר למדינת ישראל: שלום ולא להתראות. בראיון טלפוני שקיים עם חדשות ערוץ 2, אמר האוליגרך שפרץ אל החיים הציבוריים בישראל בסערה: "יש הרבה גנבים בישראל שלקחו לי את הכסף. החברה בישראל לא פועלת על פי המוסר היהודי והחוקים שקיימים ביהדות - למה שאני אהיה שם?

גאידמק עזב לפני מספר חודשים את ישראל למוסקבה. בישראל הטיל בית משפט עיקול על נכסיו עד לשווי 57 מיליון שקל, ובבתי המשפט מתנהלים מספר משפטים בתביעות שהגישו נגדו אנשי עסקים שונים. לפני שעזב מישראל לרוסיה, הסתכסך עם מרבית העובדים שעבדו בצמוד אליו.

עוד אמר גאידמק, שהתמודד בבחירות לראשות עיריית ירושלים, בראיון: "אם אני יהודי רע מדוע שאמשיך לעשות עסקים במקום שהחברה לא רוצה אותי? היום ראיתי שמישהו רוצה לקנות את בית"ר ירושלים - אני אשמח לתת לו את בית"ר, אבל למה הוא לא אומר מה הוא יעשה עם הקבוצה?". את הראיון הוא חתם במשפט: "העידן של גאידמק בארץ נגמר".

קישורים:
מקור: דה מרקר
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד