י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

בוימלגרין מאבד שליטה: סמי קצב במו"מ לרכישת 'אזורים'

בעל השליטה במספנות ישראל מנהל מגעים מתקדמים, אולם הערבות שנתנה אזורים למלונות שרתון עדיין מהווה מכשול לסיכום. חובות 'אזורים' לבנק מזרחי-טפחות: כ-650 מיליון שקל

מאבד את השליטה בחברה. בוימלגרין
מאבד את השליטה בחברה. בוימלגרין

איש העסקים ר' שייע בוימלגרין - בצרות. לפי דיווח של העיתון 'מעריב', הוא עומד להפסיד את השליטה בחברת 'אזורים'. זאת לאחר שאיש העסקים סמי קצב, בעל השליטה במספנות ישראל, מנהל בימים האחרונים משא ומתן מתקדם לרכישת השליטה בחברה.

לפי 'מעריב', קצב מעוניין ברכישת החברה, תוך כדי התחייבות לקבלת חובותיה לבנק מזרחי-טפחות, הנאמדים ב-650 מיליון שקל.

אבני הנגף המונעות בשלב זה את השלמת העיסקה, לפי העיתון, הן הערבות בסך 185 מיליון דולר שנתנה אזורים לחברת-הבת מלונות שרתון, וכן המחיר הגבוה שבו נרכשה החברה-הבת לגנא מאיש העסקים יעקב אנגל.

בניגוד למועמדים אחרים ששקלו את רכישת אזורים, קצב אינו מגיע מתחום הבנייה, אך בידיו אמצעים הוניים המאפשרים את השלמת העיסקה. לפני כמה שנים רכש קצב גם את את המפעל לייצור נשק קל מהתעשיה הצבאית.

'מעריב' מדווח, כי בינתיים הודיעה אתמול (א) 'אזורים' על מינויו של שמואל סלבין לממלא המקום הזמני של מנכ"ל החברה, במקומו של מתי דב, שהודיע על התפטרותו לפני כמה שבועות. סלבין כיהן עד כה כסגן יו"ר דירקטוריון 'אזורים'.

דירקטוריון החברה פועל בינתיים לאיתור מנכ"ל קבוע ובהקשר זה עלה שמו של שרגא וייסמן, שלו פעילות נדל"ן בפולין. בשלב זה לא ברור אם וייסמן ייענה לאתגר.

מנכ"ל מזרחי-טפחות, אלי יונס, מעורב בכל המגעים הנוגעים להכנסת משקיע חדש לאזורים.

קישורים:
מקור: מעריב
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד