ט' אייר התשפ"ד
17.05.2024

חברת 'קרית ספר' דורשת פינוי - וסניף 'יד שרה' בסכנת סגירה

7 שנים העניקה חברת 'קרית ספר' ל'יד שרה' בקרית ספר מבנה, אבל כעת הם דורשים לפנות את המקום. אם לא יימצא פיתרון מידי - ישארו תושבי קרית ספר ללא סניף

חברת 'קרית ספר' דורשת פינוי - וסניף 'יד שרה' בסכנת סגירה

חשש כבד כי סניף 'יד שרה', הפועל במרכז המסחרי ברחוב חפץ חיים בקרית ספר, ייסגר לאחר חג השבועות. זאת לאחר שבמשרדי העמותה התקבלה דרישה לפנות את המבנה עד סוף החודש (הלועזי). אם לא יימצא מבנה חלופי עד אז - תושבת פעילות 'יד שרה' בעיר.

במפגש מתנדבים סיפרה יהודית קליין, המנהלת את הסניף בהתנדבות, על המאמצים למצוא מבנה חלופי להפעלת הסניף - מאמצים שלא צלחו. "אנחנו פעילים בקרית ספר כבר חמש עשה שנה, ואלפים רבים מתושבי העיר נעזרנו בציוד הרפואי שלנו. אנחנו פתוחים בכל ערב ובימי שישי בצהריים. אני מאוד מקווה שנוכל להמשיך ולשרת את תושבי העיר".

בפגישה הודתה גב' קליין לחברת 'קרית ספר', בעלי המרכז המסחרי, ולנציגם מר ישראל ציון, שאיפשרו את השימוש במבנה הנוכחי ללא תמורה ב-7 השנים האחרונות. היא הוסיפה כי המתנדבים בסניף מתוסכלים ועצובים מהמצב. "אנחנו רוצים לעשות חסד ולא תהיה לנו אפשרות", הם אומרים.

ליד שרה יותר מ- 100 סניפים ברחבי הארץ וסגירת סניף מהווה צעד נדיר וקיצוני ביותר בארגון. "יש בקרית ספר הרבה מבני ציבור ואני מקוה שיש גורמים שמכירים בחשיבות פעילות יד שרה שימצאו מבנה או פתרון אחר כדי שנוכל להמשיך ולשרת את תושבי העיר", אומר שלמה לוברבום, מנכ"ל יד שרה.

גם בעלי דירות גדולות ושטחים מסחריים פנויים יכולים לפנות ליד שרה ולהציע להפעיל את הסניף.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד