ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

אסם לעשירים • ייקור מוצרים עד לשיעור של 6.1%

עליית מחירי ומרי הגלם בשנתיים האחרונות הובילה את ענקית המזון להעלות מחירים בשיעור חד • החטיפים יעלו ב-5.8%, דגני הבוקר ב-3.7% ומוצרי 'צבר' ב-4.1%

מנכ"ל אסם במסיבת עיתונאים. צילום ארכיון
מנכ"ל אסם במסיבת עיתונאים. צילום ארכיון

לאחר שחברת יוניליוור הודיעה על כוונתה להעלות את מחירי מרבית מוצרי המזון שלה לאחר החגים, זאת בעיקר עקב עליית מחירי חומרי הגלם, היה צפוי שחברות נוספות יקפצו על העגלה ויודיעו על העלאות אף הן.

חברת אסם הודיעה היום (ה) על העלאה של מחירי רבים ממוצריה בשיעור ממוצע של 4.8%, העלאה שתיכנס לתוקף החל מה-1 בנובמבר. המוצר שירשום את הייקור המשמעותי ביותר הוא הקפה שמחירו יגדל ב-6.1%.

מחירי החטיפים יעלו ב-5.8%, מוצרי צבר וטבעול יעלו ב-4.1% ו-4% בהתאמה, מחירי המאפים יעלו ב-5.6%, מחיר דגני הבוקר בשיעור של 3.7%, המוצרים הקולינרים יטפסו ב-3.6% והחמוצים ב-2.3%.

ב'אסם' מסרו: "מינואר 2011 התייקרו בעשרות אחוזים חומרי הגלם שעליהם מבוססים מוצרי אסם וביניהם חיטה, תירס, סויה ושמן. בנוסף לכל אלה עלו מחירי הדלק, המים, החשמל והארנונה בעשרות אחוזים - והוסיפו עשרות מיליוני שקלים לעלויות הייצור.

"בזכות צעדי התייעלות עמוקים הצליחה קבוצת אסם לספוג חלק ניכר מההתייקרויות ולדחות את עליית המחירים. פעולות אלה סייעו לקבוצה להימנע מהעלאת מחירים במשך קרוב לשנתיים, אך צעד זה הפך למחויב המציאות על רקע גל ההתייקרויות האחרון. גם עליית מחירים זו מפצה באופן חלקי בלבד על העלייה בהוצאות הייצור והתפעול".
אסם יוניליוור מזון מחירים קפה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד