כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

'קופת העיר' תובע את 'ועד הרבנים'

הנהלת 'קופת העיר' טוענת בבית הדין של הגר"י סילמן: 'ועד הרבנים' העתיקו בבית הדפוס את הגרפיקה שיצרנו לקמפיין של מגבית חג השבועות. הגרפיקה של 'קופת העיר' הוחלפה • פרסום ראשון

צילום:  שוקי לרר
צילום: שוקי לרר

הנהלת 'קופת העיר' תובעת את הנהלת ארגון 'ועד הרבנים' בבית דינו של הגר"י סילמן, בגין העתקת וגניבת הגרפיקה של עלוני ומודעות הצדקה של הארגון, שעמדו להתפרסם לקראת מגבית חג השבועות.

המצב הכלכלי הקשה גורם לעוד ועוד משפחות להתדפק על דלתות ארגוני הצדקה. כדי לגייס את סכומי הכסף הנדרשים להצלת המשפחות, יוצאים ארגוני הצדקה במסעות פירסום סוחטי דמעות, הכוללים פרוספקטים צבעוניים ומודעות ענק ברחובות ובעיתונים.

בין הארגונים השונים התפתחה בשנים האחרונות יריבות קשה על כספי התורמים - יריבות שגררה כבר בעבר טענות שונות בין הצדדים. כעת, לקראת מגבית חג השבועות, שוב עולות תלונות הדדיות.

לטענת הנהלת 'קופת העיר', אחד מאנשי 'ועד הרבנים' הגיע אל בית הדפוס ביבנה, בו הודפסו העלונים של 'קופת העיר', כדי לראות את העבודות של הקופה לקראת מגבית חג השבועות - והעתיק אותם.

בעקבות כך נאלצו ב'קופת העיר' להחליף את הגרפיקה של הקמפיין המתוכנן.

לטענת אחד הגורמים המעורבים בפרשה, הגר"י סילמן אסר על 'ועד הרבנים' לעשות שימוש בגרפיקה המדוברת.

כפי שפרסמנו בעבר באתר 'בחדרי חרדים', עלתה הצעה לצמצם את הוצאות הפרסום של ועדות הרבנים לענייני צדקה השונות - אך המו"מ נכשל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 26 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד