כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

אירוע של פעם ב-28 שנה

לא רק ברכת החמה: לאחר 28 שנות פעילות יוזם ארגון 'עזר מציון' דינר מיוחד באולמי 'הדר דימול'. כ-400 משתתפים ישלמו 1000$ כל אחד. על החלק המוזיקלי: יוסי גרין ואיצ'ה מאיר הלפגוט

דינר. תמונת אילוסטרציה
דינר. תמונת אילוסטרציה

400 אורחים ישלמו 1000$ כל אחד בכדי להשתתף באירוע ההתכנסות המיוחד לרגל מלאת כ"ח שנים לפעילות עזר מציון.

האירוע, שיתקיים ביום שני ב' בסיון, יאגד את נבחרי הידידים והתומכים למשפחת החסד הגדולה, ארגון "עזר מציון".

ארגון 'עזר מציון' הוקם לפני 28 שנים על ידי הרב חנניה צ'ולק, ומאז הפך למוסד החסד המוביל בציבור החרדי, ומן המובילים והמפורסמים בארץ כולה.

בין פעולות הארגון סיוע לחולים ולמשפחותיהם, ליווי וייעוץ רפואי מקצועי, שירות הסעות ללא תשלום, השאלת ציוד ומכשור רפואי, הפצת אלפי מנות חמות, הפעלת מאגר מוח העצם הלאומי ומגוון פעולות צדקה וחסד בכל רחבי הארץ. כל אלה, יועלו על נס במסגרת האירוע הייחודי שבו יסופר סיפורו של הארגון ויוטמע מסר החסד הקהילתי נטול הגבולות, שאנשי ואוהדי עזר מציון אמונים עליו יום יום ושעה שעה, כבר עשרים ושמונה שנים.

חיים בנדיקט, מחברת 'אפקט', האחראים על ארגון האירוע, אומר לאתר 'בחדרי חרדים' כי עלות ההפקה נתרמה על ידי תורם החפץ בעילום שמו, שתרם את הכסף לעילוי נשמת אמו. הוא מספר כי האורחים באירוע צפויים להנות מחוויה מוזיקלית, ומאפקטים שטרם נראו בארץ. בין הזמרים שישתתפו באירוע המיוחד הזמר יוסי גרין שהגיע במיוחד מארצות הברית על מנת להשתתף באירוע. כמו כן החזן העולמי איצ'ה מאיר הלפגוט ייתן בערב הופעה מיוחדת.

באירוע צפויה השתתפותם של ידידי הארגון מהארץ ומחו"ל שזו להם ההזדמנות הראשונה להתכנס ולהביע את הוקרתם לארגון ולראשיו.

לראשונה, עורך הארגון דינר לציבור החרדי. עד היום נערכו מספר דינרים לטובת הארגון, אך אלו נערכו לציבור הכללי. עקב המצב הכלכלי הקשה החליטו בהנהלת הארגון לערוך דינר לציבור החרדי, הנהנה רבות מפעילות הארגון.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד