י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מיי ניים איז אריה דרעי

תקופת הקלון מסתיימת ויו"ר ש"ס לשעבר, אריה דרעי, מתכונן לחזרה לחיים הפוליטיים. בתכנית: שמונה שעות מידי יום של לימודי אנגלית במכון 'ברליץ' וקורס אישי לרענון הצרפתית

מעכשיו מדבר באינגליש. אריה דרעי. צילום: פלאש90
מעכשיו מדבר באינגליש. אריה דרעי. צילום: פלאש90


בחודש יולי הקרוב תסתיים תקופת הקלון בת שבע השנים של אריה דרעי, במהלכה נאסר עליו לכהן בתפקיד חבר כנסת או שר. כחלק מההיערכות לקראת השתלבות חוזרת בהנהגה הפוליטית של ישראל הוא החל לאחרונה ללמוד אנגלית. כך מדווח העיתונאי אבישי בן חיים ב'מעריב'.

בימים האחרונים נראה דרעי שוב ושוב במכון ברליץ ללימוד שפות ברחוב קינג ג'ורג' בירושלים. תברר כי הוא מבלה במקום כשמונה שעות מידי יום, במסגרת קורס אישי שהותאם לו במיוחד.

דרעי כבר הצהיר בעבר, כי עם תום תקופת הקלון הוא מתעתד לחזור לחיים הפוליטיים. כרגע לא ברור עדיין מתי בדיוק ובאיזו צורה יבחר לחזור לחיים הציבוריים, אך לימודי האנגלית הם ככל הנראה חלק בלתי נפרד מהתוכנית.

לפי אבישי בן חיים, כבר לפני 25 שנים, כשנכנס לחיים הפוליטיים, דרש ממנו הגרא"מ שך זצ"ל להתחיל ללמוד אנגלית, כדי שיוכל למלא תפקידים בכירים.

במקביל עבר דרעי בימים האחרונים גם מבחן בצרפתית, כדי לבחון את רמת ידיעותיו בשפה שהייתה לו שפת אם במרוקו.‬ המבחן נערך, כדי להתאים לו קורס אישי שאותו עליו לעבור כדי לרענן ולשפר את יכולת השיחה שלו גם בשפה זו.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 30 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד