כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

'גרינטק' תשווק בלעדית את 'לחיים הפקות'

חברת לחיים הפקות, בבעלות הרב יוסף משה כהנא, חתמה על הסכם שיווק בלעדי של כלל אלבומי המוסיקה החסידית של החברה. מעתה תתפעל גרינטק עבור לחיים הפקות את כל הפצת המוצרים

הגר"ש אוירבעך בגרינטק
הגר"ש אוירבעך בגרינטק


בשורה טובה לאוהבי המוסיקה החסידית האוטנטית: חברת לחיים הפקות המיתולוגית, בבעלות הרב יוסף משה כהנא, חתמה על הסכם שיווק בלעדי של כלל אלבומי המוסיקה החסידית של החברה. מעתה, תתפעל גרינטק, עבור לחיים הפקות את כל ניהול והפצת המוצרים האיכותיים שלה.

מהלך שילוב הכוחות האחרון ממצב את חברת גרינטק כחברת המוסיקה החסידית הגדולה בישראל. אבי גרינברג, מבעלי החברה אומר: "במהלך זה משלימה החברה את הצטיידותה בקשת מוצרים נרחבת בתחום המוסיקה היהודית והחסידית".

לצד מוצרי לחיים הפקות, משווקת גרינטק את אלבומי הזמר החסידי האחרונים של אברהם פריד, יעקב שוואקי, יוסי גרין, יידל ורדיגר ורבים נוספים ובמקביל גם בתחום הזמר היהודי מזרחי כמו מידד טסה, איציק אשל, חיים ישראל, ציון יחזקאל ואחרים.

את לחיים הפקות הקים הרב יוסף משה כהנא לפני כ-16 שנה. הוא התחיל עם רעיון אלבומי ה'גראמען' באידיש, שהיוו אז היה חידוש גדול והתקבלו באהדה רבה בציבור החסידי ואצל שוחרי האידיש כשגם את המילים לשירים הוא כתב. בהמשך צרף לשירים את הרב ירמי' דמן כסולן ראשי. השלב הבא היה איחוד כוחות מוסיקאלי עם חצרות חסידויות שונות, כמו ויז'ניץ, נדבורנא, סקולען, בויאן. כהנא, חסיד בעלז, הקים לתפארה וחידש את ניגוני חסידי בעלזא הישנים, וגם הוסיף עוד אלבומים חדשים תוצרת החסידות.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד