כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

קפה זה טוב • 10 יתרונות לשתיית קפה

האם שתיית קפה מסייעת לבריאות? • מחקרים: לקפה השפעה ישירה וחשובה במניעת מחלות ובשיפור התפקוד • באדיבות חברת 'פאוזה', מובילת פתרונות שתיה לעסקים, מקבוצת מי עדן

קפה זה טוב • 10 יתרונות לשתיית קפה

רגע לפני שאת לוגמת מכוס הקפה שלך, קבלי 10 עובדות בריאות על הקפה:

1. מעלה את רמת הערנות ומפחית עייפות.

2. מרגיע כאבי ראש - בזכות הגברת זרימת הדם למוח.

3. משפר את הזיכרון - חוקרים באוניברסיטת קליפורניה מצאו כי נשים בגיל 65 ומעלה שהרבו לשתות קפה במהלך חייהן, נהנו מזיכרון טוב יותר.

4. מזרז את חילוף החומרים (לכן נוכל למצוא אותו כמרכיב בתרופות הרזייה), וגורם לתחושת שובע ולירידה בתיאבון.

5. מפחית את הסיכוי לחלות בסרטן לנשים. וכן, נשים הצורכות באופן קבוע 3 כוסות קפה ויותר, מפחיתות את הסיכוי לחלות בסרטן המעי בכ-56 אחוז, זאת בהשוואה לנשים שלא נהגו לשתות קפה באופן קבוע.

6. מקטין את הסיכוי ללקות בסוכרת מבוגרים בכ-29 אחוז - נשים ששתו שש-תשע כוסות ביום הפחיתו את הסיכוי לחלות במחלה בכ-61 אחוז, ואלו ששתו כעשר כוסות, הפחיתו את הסיכוי בכ-79 אחוז.

7. עוזר לנו בכל פעילות ספורטיבית שאנו עושים - מדענים מצאו כי הקפאין עזר לשפר את ביצועיהם של ספורטאים אוסטרליים. בניסוי שנערך, אלו ששתו כמות קטנה של קפאין הצליחו לשפר את משך הזמן שהם יכולים להשקיע מאמץ ב-30% וביצועיהם השתפרו ב-3.5%.

8. מונע סרטן - בניסוי גדול שהתקיים ביפן ופורסם בכתב העת cancer institute national בדקו את השפעות צריכת הקפאין למשך טווח ארוך בקרב 90 אלף בני אדם. בקרב אלה שמעולם לא שתו קפה, התגלו 547 מקרים של סרטן הכבד מתוך כל 100 אלף אנשים, לעומת 214 מקרים לכל 100 אלף איש בקרב שותי הקפה.

עוד מצאו החוקרים כי אלו ששתו עד ארבע כוסות קפה ליום הצליחו להגן על גופם מהסרטן בצורה הטובה ביותר.

9. מוריד את הסיכון לחלות במחלת פרקינסון - מחקרים מודרניים מאששים את תרומתו של הקפה בהנמכת הסיכון לחלות בפרקינסון, כמו כן גם בהאטת התסמינים של אלצהיימר.

10. מונע אבני מרה - במחקר שנמשך כ 20 שנה במכון הלאומי לסרטן בארה"ב נמצא כי נשים שלגמו 4 כוסות קפה ביום הקטינו את הסיכון לפתח אבני מרה.
קפה בריאות פאוזה מי עדן אבני מרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד