י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

למה רקד האדמו"ר מויז'ניץ במחלקה הפנימית?

במבצע לוגיסטי מורכב הובל הרב אברהם וייס, חסיד ויז'ניץ הסובל מניוון שרירים - לחתונת בנו • ל'שבע ברכות' בבית החולים, הגיע האדמו"ר להשתתף • צפו

למה רקד האדמו"ר מויז'ניץ  במחלקה הפנימית?

מחזה נדיר התרחש השבוע במחלקה הפנימית המוגברת (מחלקת מונשמים) במרכז הרפואי 'מעייני הישועה' בבני-ברק: האדמו"ר מויזניץ הגיע לבקר מספר חולים, ובראשם הרב אברהם וייס, מחסידי ויז'ניץ, כדי לאחל לו 'מזל טוב' לרגל חתונת בנו, ולהשתתף בשמחת ה'שבע ברכות' שקיימו בני המשפחה במחלקה בה הוא מאושפז.

האדמו"ר ביצע ריקוד מרגש עם החתן - בנו של הרב וייס - סמוך למיטת האב, וכן ישב לשולחן 'לחיים' על יד המיטה - בתוך המחלקה. במהלך הריקוד צירף האדמו"ר גם את האב, תוך שהוא מושיט את ידו ומצרפו לריקוד.

בעל המנגן מאיר אדלר שימח את החתן והכלה שנכחו במקום, יחד עם בני המשפחה בשירי חיזוק והתעוררות, וכל הנוכחים בחדר דמעו מהתרגשות.

הרב וייס, המרותק למיטתו בשל מחלת ניוון שרירים קשה, מתקשר באמצעות לוח אותיות המוצב מול אישוני עיניו. אך בשל האירוע המרגש והנדיר נראה היה כי הוא נרגש מאוד, ואף העלה חיוך נדיר ומרנין על שפתיו לפליאת כל הסובבים בחדר.

שמחת ה'שבע ברכות' בתוככי המחלקה, הייתה רק חלק ממבצע לוגיסטי רפואי מורכב ביותר, שבוצע ב'מעייני הישועה' בשבוע שעבר, כדי לאפשר את העברתו של האב המונשם אל אולם האירועים בבני ברק, כדי שיזכה להשתתף בחופת בנו.

הגר"ש וואזנר, יו"ר ועד ההלכה של 'מעייני הישועה', אשר הרב וייס נמנה בין תלמידיו, שימש כמסדר החופה והקידושין בחתונה המרגשת.

צוות רופאים ואחיות מהמחלקה הפנימית ב'מעייני הישועה', יחד עם אנשי צוות האחזקה ובסיוע 'אמבולנס המשאלות' של מד"א, הגשימו את משאלתו של האב, ומשאלתם של החתן והכלה, כאשר הצליחו להעביר את כל הציוד והמכשור הרפואי הרב אל אולם השמחות, כדי לאפשר את השתתפותו של האב בחתונת בנו.

בתום ביקורו במחלקה הפנימית, סייר האדמו"ר במחלקת טיפול נמרץ ילודים 'הפגייה' והתרשם מהמכשור המשוכלל והמתקדם הנמצא במחלקה, ומהמאמצים וההצלחות להעניק חיים לילודים בעלי משקל נמוך.











ויז'ניץ לחיים אדמו''ר ניוון שרירים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 20 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד