י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

"אדום אדום - מרוב מכות" • חרדים נגד צער בעלי חיים

חרדים מחו נגד משחטת 'אדום אדום' • "מקווים שגם באירופה יראו את המאבק שלנו. זה יקל במאבק נגד איסור השחיטה" • "גדולי העם היהודי נבחנו לפי יחסם לבעלי חיים" • צפו

"אדום אדום - מרוב מכות" • חרדים נגד צער בעלי חיים
קובי הר צבי

תחקיר 'כלבוטק', שחשף התעללות מזעזעת בבית המטבחיים של 'אדום אדום' - חברת בת של תנובה, עורר גל של מחאה ברחבי הרשת נגד החברה. 'תנובה' עצמה נקטה סדרה של צעדים חריפים, כדי לשפר את התדמית השלילית שספגה בעקבות התחקיר.

אלא שלמי שנדמה היה שהציבור החרדי אינו מחובר דיו לנושא של הגנת זכויות בעלי חיים, והוא נמצא רק בטיפול ארגונים חילוניים - צפויה הפתעה.



קבוצת חרדים הגיעה היום (ב) להפגנה ב'גן הסוס' בירושלים, במחאה נגד 'אדום אדום'. המפגינים נשאו שלטי מחאה בגנות החברה, ובמשך שעה ארוכה הבהירו לעוברים ושבים את חשיבות מצות "צער בעלי חיים".

עוד בנושא:
חרדית תובעת ייצוגית מתנובה: 100 מיליון שקל
הגר"י מצגר: נסיר ההשגחה מ'אדום אדום'

רות קוליאן, ממארגנות ההפגנה, שאף הגישה בעקבות התחקיר תביעה ייצוגית בסך 100 מיליון שקל נגד חברת תנובה, אומרת ל'בחדרי חרדים': "גדולי העם היהודי לאורך כל הדורות נבחנו על פי מידת הרחמים שלהם כלפי בעלי החיים, מאליעזר עבד אברהם שבחן את רבקה על רחמיה לגמלים, משה רבנו שריחם על הגדי והגיע לסנה ועד דוד המלך.

"משום מה זה נשחק עם השנים, באנו לכאן היום לומר שגם לציבור החרדי אכפת. ומתוך קיום מצות צער בעלי חיים, אנחנו לא סולחים ולא שותקים על ההתעללות הבלתי אנושית הזו. החרדים והדתיים מחרימים את 'אדום אדום'! על תנובה לדעת שעל חורבן המוסר האנושי, הציבור לא מוחל".

בעוד כשלושה שבועות מתכננים המוחים לקיים מחאה נוספת - גדולה יותר. הם מקווים שלהפגנה הבאה יבואו יותר משתתפים שומרי מצוות, כדי להוכיח את הדאגה לבעלי החיים. "מתוך תקווה שגם באירופה מי שצריך יראה את זה, כדי להקל על אחינו שם במאבקם מול ההתנכלות לשחיטה היהודית".





















חרדים הפגנה כשרות אדום אדום התעללות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד