י"ד אייר התשפ"ד
22.05.2024

סחיטה? • עובדי הרבנות קיבלו איומים על חייהם

עובדי מחלקת שחיטת חו"ל קיבלו איומים על חייהם • חשד: המאיימים -משגיחים שנמנע שילובם במשלחות לחו"ל • בשל האיומים, הכריזה המחלקה על השבתת הפעילות

שחיטה. צילום: יעקב נחומי
שחיטה. צילום: יעקב נחומי

הרבנות הראשית הודיעה לעובדי מחלקת שחיטת חו"ל באגף הכשרות על השבתת המחלקה עד לשבוע הבא בשל איומים - כך נודע ל'בחדרי חרדים'.

מחלקת שחיטת חו"ל אחראית על שיבוצם של צוותי פיקוח שנשלחים לארצות שונות ומשגיחים על הכשרות בבתי המטבחיים. צוותי הפיקוח מונים בין 8 ל-16 משגיחים, שיוצאים למספר חודשים לעבודת פיקוח - ולאחר סיום התקופה שבים לישראל, מוחלפים על-ידי צוות אחר לתקופה, ושוב יוצאים לחו"ל.

שיטת המשלוח לסירוגין אומצה לאחר שהתקבלו בעבר תלונות נגד משגיחים שנהגו באופן לא מוסרי או שהמחויבות שלהם לנהלי העבודה התרופפה.

אך לאחרונה, התרבו איומים על חיי כמה מעובדי המחלקה ומשפחותיהם. ברבנות הראשית חושדים, כי מדובר באיומים שמקורם במשגיחים שנמנע מהם להשתתף במשלחות - ופרנסתם נפגעה.

בעקבות האיומים החליטו ברבנות הראשית להשבית את המחלקה ולא יהיה מענה טלפוני, לא תהיה קבלת קהל ולא יינתן כל שירות על ידי המחלקה בימים אלו.

ל'בחדרי חרדים' נודע, כי הרבנים הראשיים פנו למפכ"ל המשטרה בבקשה לקיים פגישה בהולה עימו, כדי לדון במצב הבלתי אפשרי בו עובדי ציבור העושים מלאכתם נאמנה, נאלצים לספוג איומים עליהם ועל בני משפחותיהם.
הרבנות הראשית לישראל כשרות שחיטה משגיח בשר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד