כ"ה ניסן התשפ"ד
03.05.2024

מאפיית 'ברמן' עושה סדר חדש במדף הלחם

לראשונה עורכת מאפיית ברמן מיתוג חדשני, הממפה את כלל סוגי הלחם הקיימים ומייצר אפשרות בחירה מעוצבת וברורה לצרכנים

צילום: ברמן
צילום: ברמן צילום: 27א לחוק זכויות יוצרים



מאפיית ברמן יוצאת במהלך חדשני ומשנה את הסדר במדף הלחם.

לראשונה מאז היווסדה ב-1875 בירושלים, מובילה המאפייה העברית הראשונה מיתוג חדשני, הממפה את כלל סוגי הלחם הקיימים ומייצר אפשרות בחירה מעוצבת וברורה לצרכנים להבחנה בין סוגי הלחם השונים על מדף הלחם בסופר.

מאפיית ברמן הוותיקה, אשר נוסדה בירושלים בשנת 1875 ע"י משפחת ברמן ומוחזקת על ידה עד היום, מובילה מהלך מהפכני בשוק הלחם המסורתי ברשתות השיווק ובמרכולים: החל מחודש ינואר תציג ברמן את נבחרת 17 לחמי ומוצרי הלחם של החברה במיתוג חדש שספינת הדגל שלו הינה "צביעת" מדף הלחם באמצעות אריזות חדשות המעוצבות באופן מסודר וברור, מובחנות לפי צבעוניות המותאמת לכל משפחת לחמים ובתוספת המלצות והסברים על יתרונות תזונתיים מפי תזונאית הבית, במטרה לייצר קניה מושכלת ונבונה.

הלחם, אשר הינו המוצר הבסיסי והפופולארי ביותר, מוצע לצרכן עד כה באופן בעייתי. מדף הלחם הינו מדף מבולגן באופן יחסי במדפי המוצרים בסופר, ללא אבחנה ברורה בין המותגים והמוצרים השונים, כמו גם היתרונות של מגוון הסוגים והמינים.

כיום, כשצרכן מגיע לסופר וניגש למדף הלחם, הוא קונה את סוג הלחם שהוא מחפש: חום, מלא, לבן, קל, שיפון וכדו'.

לאחרונה, ישנה מגמה של מעבר מלחמים קלים ללחמים מקמחים מלאים (קמח מלא וקמח שיפון) שאינם דווקא "קלים".

המהלך של ברמן מביא את המותג לקדמת הבמה ומייצר לראשונה במדף הלחם בידול למוצרי ברמן לצורך זיהוי המוצרים תחת שם החברה, מהלך חדשני לחברה אשר הינה מוותיקות תעשיות המזון במדינה ואחת משתי קבוצות הלחם הגדולות בישראל.





מאפית ברמן מביאה עימה מסורת של 138 שנים באפיית לחם ישראלי. החברה פועלת היום תחת ארבעה מותגים: ברמן, ודש, לחם הארץ ולחם ליבו. המיתוג מחדש הינו למותג הגדול, הוותיק והמוכר ביותר של הקבוצה "ברמן".

כאמור, זו הפעם הראשונה שמבוצע ריענון של נראות על מדף הלחם בישראל ובעקבות המהלך הוא יראה כמו מדפי הלחם במערב אירופה ובצפון אמריקה.

חידוש האריזות יכלול הן את הלחמים שבפיקוח (אחיד פרוס ולבן פרוס), את מגוון החלות (הארוזות) ואת הלחמים המיוחדים כדוגמת לחם דגנים, לחם "ברמן לעניין" ומגוון הלחמים המיוחדים. כמו כן, האריזות המוכרות של שישיית לחמניות (מקמח לבן או מלא) מתחדשות אף הן בעיצוב החדש. הצבעוניות שנבחרה בקפידה לכל משפחה של לחמים במסגרת שינוי האריזות, נועדה, לצד הרענון והבידול, לסייע בהבחנה בין המוצרים. כך, למשל, המוצרים מקמח מלא יופיעו בצבעוניות ירוקה המשדרת בריאות. לחמי הדגנים יופיעו בצבעי אדמה בגווני כתום ומוצרי הקמח הלבן בגווני האדום.

במהלך הושקעו כ 2 מיליון ₪, והוא כולל לצד שדרוג האריזות והלוגו, גם צביעה וחיפוי של צי המשאיות של החברה, המונה למעלה מ-130 משאיות.

לרגל המיתוג החדש, צפויים מבצעים על הלחמים במותג ברמן בחודש ינואר 2014.

בנוסף להתמחות בעולם הלחם ומוצריו, מאפיית ברמן מפעילה קונדיטוריה המייצרת עוגות, עוגיות ושאר מוצרי קונדיטוריה איכותיים המופצים לשוק ולשלושת חנויות החברה בירושלים ובבני ברק. כמו כן, הקבוצה הינה יצרנית פירורי לחם איכותיים המסופקים לחברות המזון הגדולות: אסם, טבעול, עוף טוב, תפוגן, תנובה, גליל ועוד.

את לחמי ברמן ניתן להשיג ברשתות השיווק והחנויות המובחרות. כל מוצרי מאפיית ברמן כשרים בהשגחת בד"ץ העדה החרדית. על המיתוג החדש חתום ליאור אפשטיין, המעצב הראשי של בית הקונספטים אלנבי. צלם הקמפיין הוא דן פרץ.



אודות מותגי הקבוצה:

ברמן
המותג הקלאסי היושב בירושלים מזה חמישה דורות ומגלם בתוכו מסורת ארוכת שנים של אפייה. ברמן מציע מגוון של עשרות מוצרים לכל המשפחה: לחמים טריים שלמים ופרוסים, לחמים מדגנים מלאים, לחמים קלים, חלות, לחמניות, פיתות, ועוד

ודש
מאפית ודש הותיקה נרכשה לפני כ-13 שנים ע"י קבוצת ברמן ומציעה גם היא מגוון רחב של לחמים לכל המשפחה. מאפיית ודש מנצלת את מסורת האפייה ארוכת השנים של ברמן וסטנדרטי האיכות המחמירים שלה כדי למנף מותג מודרני, העונה על כלל צרכי הפינוק של הצרכנים העכשוויים. תחת מטריית המוצרים הענפה של ודש ישנן לחמניות לילדים, לחם קל לשומרים על הגזרה, לחמים מדגנים מלאים, לחמניות, פיתות, ועוד.

לחם הארץ
לחם הארץ היא סדרת הפרימיום של ברמן. המותג מהווה אחד ממותגי הלחם החזקים והמבוקשים בישראל. 14 הלחמים של לחם הארץ נאפים במחלקה נפרדת וייעודית בתנורי אבן מיוחדים תוך שימוש בעבודת יד, ונעשה שימוש במחמצת טבעית, המעשירה את טעם הלחם ומעניקה לו את מרקמו המיוחד.
בסדרה לחמים מיוחדים כלחם חמניות, לחם שיפון גרעיני דלעת, לחם שיפון אגוזים וחלה עם קמח מלא ושמן זית.

ליבו
ליבו היא סדרה של 7 לחמי שיפון, המאופיינים במרקם מיוחד וצפוף, טעם חזק וחמצמץ ומעטפת קריספית.
כל הלחמים בסדרה עשויים מקמח שיפון מלא ומחמצת שיפון טבעית. לחמים מקמח שיפון מלא עשירים בסיבים תזונתיים, מגדילים את תחושת השובע, מספקים אנרגיה לטווח ארוך, מסייעים לפעילות מערכת העיכול ועשירים בוויטמינים מקבוצת B. הסדרה פופולארית מאוד בקרב יוצאי מזרח אירופה.
מאפייה ברמן אוכל ירושלים לחם

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד