כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

הרבנים ידונו - האם מותר 'לספר' טייקון?

כנס הרבנים השנתי במלון רמדה, יעסוק בדיני אקטואליה של פשיטת רגל, הוצאה לפועל ו'תספורות' לטייקונים

הרבנים ידונו - האם מותר 'לספר' טייקון?

כנס הרבנים השנתי במלון 'רמדה' בירושלים, יתקיים מיום רביעי ועד מוצאי שבת -תרומה, כאשר הכנס מוקדש השנה לזכרו של הגר"ע יוסף זצ"ל, אשר עודד את המפעל הגדול של יישום משפטי התורה הלכה למעשה. השנה רבני הכנס יעסקו בדיני פשיטת רגל, הוצאה לפועל ותספורות לטייקונים לפי משפט התורה.

חבר מועצת הרבנות הראשית, רבה של קרית אונו ונשיא "הליכות עם ישראל" הרה"ג רצון ערוסי, אשר יוזם את הכנס השנתי, אומר כי בדיונים הרבים בהם ישתתפו מאות רבנים, דיינים ומורי הוראה יעסקו בנושא כלכלי זה בהיבטים שונים כדוגמת ההוצאה לפועל, מאסר לחייבים, כינוס נכסים, שומת נכסים מעוקלים, אכיפת חוזים, אכיפת פסקי דין, פשיטת רגל, פירוק חברות, מחיקת חובות בהוצאה לפועל, מחיקת חובות לבנקים, תספורות לטייקונים, ועוד נושאים רבים ומגוונים נוספים.

הכנס השנה ייערך בשיתוף ובסמוך לכנס השנתי של 'ארגון רבני ישראל' ו'ארגון הרבנים בהתיישבות', ובכנס ישתתפו הרבנים הראשיים לישראל בהווה ובעבר, שרים, חברי כנסת ואישי ציבור. הכנס יחל ביום רביעי ב-11:00, ומעמד הפתיחה יתקיים בשעה 18:30, המעמד המרכזי יתקיים ביום חמישי בשעה 18:30 ולכל אורך הימים יתקיימו דיונים הלכתיים פוריים בנושאים אלו.

מנכ"ל "הליכות עם ישראל", הרב עו"ד שחר מתנה, מציין כי הכניסה להרצאות היא חופשית, וכי רבנים, דיינים, כמו גם משפטנים, עורכי דין, והעוסקים בנושאים אלו מוזמנים להגיע לדיונים על מנת להעשיר את הידע בנושא משפט התורה בנושאים הנידונים. הרה"ג רצון ערוסי מסר, כי "כמידי שנה אנו מכנסים את רבני ישראל כדי להעלות על נס את נושא משפטי התורה ולהכניס זאת אל תוך השיח הציבורי במדינת ישראל, אנו נמשיך לפעול לכך שיכירו בבתי הדין לענייני ממונות ויחזקו את כוחם".
תורה רצון ערוסי כנס דינים טייקונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד