י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

גלולת הפלא: 25 סיבות ל'מקסי פרנטל 1'

מעוניינת להחזיקאת גופך בבריאות מלאה בתקופת הלידה וההנקה? • מקסי פרנטל 1 מציעה 25 תוספי מזון בגלולה אחת • אינפורמטיבי

גלולת הפלא: 25 סיבות ל'מקסי פרנטל 1'

תחזוקת הגוף בבריאות מלאה לפני, לקראת ואחרי לידה דורשת מגוון רחב של וויטמינים, רכיבי מזון ותוספים חיוניים, אך האם אכן קיים צורך ליטול שורה של תוספי מזון בנפרד? או שמא ניתן לפתור את כל הצרכים הללו בפורמולה בודדת?

מוצר חדשני ומבטיח, המיוצר בלעדית על ידי ענקית הוויטמינים ותוספי המזון 'מקסי הלט', מציע לא פחות מ-25 רכיבים שונים בגלולה אחת, והוא מבטיח לספק את כל הדרוש לשמירה על חוסן הגוף.

לאחר מחקר מעמיק במעבדות 'מקסי הלט' בארה"ב, פותחה גלולת 'מקסי פרנטל 1', המכילה תרכובת עשירה ומרוכזת במיוחד של 25 רכיבים תזונתיים, וויטמינים ומינרלים טבעיים, בריכוזים המותאמים בדיוק לדרישות התזונתיות של אישה, ובמינון הנצרך, תוך התאמה ושילוב נכונים של המרכיבים השונים.

כמו בשאר מוצרי 'מקסי הלט', מאופיינת הפורמולה בתוספת של אנזימים, שתפקידם לסייע לספיגה מקסימאלית של רכיבי הגלולה בגוף, וכך לתרום לניצול הגבוה ביותר של הוויטמינים השונים. את הגלולה ניתן לרכוש באריזות של 60 או 120 יחידות.

חברת 'מקסי הלט', מיצרניות מוצרי הוויטמינים ותוספי התזונה הגדולות בעולם, הקיימת כ-40 שנה, המייצרת בתקני האיכות והכשרות המחמירים ביותר, למעלה מ-130 מוצרים ותוספי תזונה.
גלולה מקסי הלט ויטמין אישה בריאות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד