ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

ההצגה ממשיכה: מד"א ניתק מירסים בגוש דן

ארגון מד"א מחריף את המלחמה? נראה שכן. המירסים של ארגון 'הצלה גוש דן' חדלו לקבל קריאות ממד"א • ראשי ארגוני ההצלה יפגשו עם חברת 'נטלי' ויבחנו הקמת גוף מתחרה למד"א

משיח גם לא מצלצל. ארגון מד''א
משיח גם לא מצלצל. ארגון מד''א

זכו כונני ההצלה די בכל אתר ואתר, ונפלה עליהם מן השמיים המלחמה עם ארגון מד"א. תקופת המלפפונים הגיעה, כלי התקשורת משוועים לסיפורים, והטיימינג של המריבה נפל בדיוק בזמן.

אפילו נאומו הדרמטי של ראש הממשלה, בנימין נתניהו, לא זכה במדיה החרדית לכל-כך הרבה כותרות, ולא בכדי. יש כאן את כל המרכיבים שהופכים סיפור, לסיפור חם. מה היה לנו כאן: מתנדבים מצילי חיים, רדיפת חרדים, ארגון דרקוני מול ארגוני מתנדבים קטנים. ממש ללקק את האצבעות.

מי שחשב ששאחרי הכינוס שערכו ארגוני ההצלה החרדיים, מד"א ירד מהעץ - טעה טעות מרה וקשה. הארגון, שמאז תחילת המאבק מיתמם ואומר "זה לא אנחנו. אין לנו מושג מה רוצים מאיתנו" - הולך ומקשיח את עמדותיו. הולך ומסלים את המאבק.

הסיפור האחרון שייך דווקא לארגון הצלה קטן, אך מגובש. ארגון שלא זוכה לכותרות רבות, אבל עושה עבודת קודש, לאו דווקא במקומות עליהם מכוונים הזרקורים. לעיתים, תאמינו או לא, הארגון מבצע פעולות הצלה שאיש לא שמע ולא ישמע עליהן. עדיין יש ביננו כאלה אנשים. הארגון שמונה כ-100 מתנדבים מתפרש על איזור גוש דן כולו.

'הצלה גוש דן' מחזיק מירסים פרטיים, בהם מועברות הקריאות. מירס אחד נמצא במשרדי מד"א. עד היום שידר מד"א כל קריאה שהגיעה אליו גם במירס של 'הצלה גוש דן'. מאתמול נפסק ההסדר. המירס שהיה מנוח במשרדי מד"א שבק חיים לכל חי. שקט. דממה.

המתנדבים שיצאו לבדוק את שלומו של המירס, גילו שהוא זרוק בצד. כששאלו את המוקדנית מה קרה למנוח - היא ענתה: אלו ההוראות שקיבלתי.

המתנדבים חיברו אחד לאחד. הביפרים, שלאחרונה החלו להגיע מאוחר, הקריאות שגוועו לאיטם. הם הבינו: מד"א החליט להוציא אותנו מעבודת ההצלה. ולזה הם לא יתנו לקרות בשום אופן.

בארגון הוחלט להתכנס היום (ב) אחר הצהריים בכדי לדון בדרכי הפעילות. בין ההצעות: פרסום המספר הישיר של 'הצלה גוש דן', התחברות למירס באמצעות כונן ועוד הצעות כאלו ואחרות. מה שבטוח ששקט לא יהיה כאן.

בתוך כך, היום נפגשים ראש ארגוני ההצלה עם מנהלי חברת 'נטלי'. הפגישה נערכת בכדי לבדוק אפשרות להקמת ארגון מתחרה למד"א. הצדדים ישבו, ולאחר בדיקה של העלויות הכלכליות והארגוניות שכרוכות בהקמת ארגון מעין זה יחליטו כיצד להמשיך ולפעול.

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד