כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

החרדים לומדים לפרסם לחרדים אצל חילונים

מחר ייערך פרויקט גמר לבוגרי המכללה החרדית לפרסום - ACC. בתערוכה לא יהיה אוכל, אבל מדינה קטנה עם שפם שמחליפה את השלטון - יהיה גם יהיה. אוהבים אקדחים? אתם מוזמנים!

ההזמנה לאירוע
ההזמנה לאירוע

הזמנה מעוצבת התקבלה אמש במערכת 'בחדרי חרדים', והיא בישרה על תערוכת סיום לקורס פרסום, של בוגרי היחידה החרדית של ACC (תרצה גרנות).

עתה, כחודשיים אחרי סיום הלימודים, מתכוננים בוגרי המחזור הנוכחי לתערוכה גדולה ומתוקשרת. הכינוי הכללי של הקבוצה המגובשת, לפי איך שהספקנו להתרשם מההזמנה, הוא: "הקאליבערים". לפי שורת הסלוגן שמלווה את הלוגו, לא מדובר בקאליבערים הרגילים, אלא לכלי נשק מסוג קאליבער. והסיסמא, אם שאלתם, "כיתת היורים של ACC".

האתגר שהציבו בפני התלמידים הוא להחזיר את השלטון המונרכי לארץ, לאחר שהשלטון הדמוקרטי התגלה כשלטון קטן, של מפלגות קטנות, עם אנשים קטנים, במדינה קטנה עם שפם.

"נשמח לראותכם" כתבו מפיקי האירוע בהזמנה, ולא שכחו להדגיש ולהבהיר כדי למנוע אי-הבנות: "האוכל לא יהיה משהו". כך קרה, שלמרות שנושא הפרסום לא דיבר אלינו מי-יודע-מה, יצאנו לבדוק למה חרדים לומדים פרסום חרדי אצל חילונים. הרי האבסורד צועק הצילו ומבקש הבהרה. איך דבר כזה בכלל קורה ואין פוצה פה ומצפצף?

תחום הפרסום החרדי צובר תאוצה ועוצמה מיום ליום, או יותר נכון – משעה לשעה. ההתעניינות הציבורית סביב הציר הרבגוני הזה גואה, ומי שהעביר עד היום קורסים בנושאי גרפיקה, הרי שהיום כבר לא מתפשר. מארגני הקורסים כולם, עוברים לסטנדרטים יותר גבוהים בעקבות התחרות הבריאה ומכסים תחומים אחרים, עליהם לא דיברו עד עכשיו.

'קריאייטיב', זו מילת קסם. מילה שהופכת כל קורס גרפיקה רגיל, לקורס נוצץ ומתקדם. מילת המפתח להרשמה מוצלחת, או לפחות להתעניינות גדולה יותר. כי הזמן עובר, ואיתו הטרנדים המשתנים. לא עוד גרפיקאים 'סתומים'. לא עוד מעצבים עם 'ראש חלול'. עידן החשיבה בתוך הקופסה תם נמוג מהעולם. כאמור, כולם עוברים ללמוד איך מיישמים הלכה למעשה 'חשיבה יצירתית' ואיך בכלל 'חושבים מחוץ לקופסה'.

הגדולים שם למעלה, אוהבים מאוד כותרות. אם יתאפשר להם, תמיד יעדיפו להיות חלק מהן. אם זה היה תלוי אך ורק בהם, תמיד הם היו מצטטים את עצמם: "או שיש לך את זה, או שאין לך את זה". ואיך נדע אם יש תקווה? מזל שיש מי שמרסן אותם.

ולפני סיום:

אומנם לא הצלחנו לפענח את התעלומה, אבל יש אומרים שלא המקום עושה את הבנאדם, אלא הבנאדם הוא זה שעושה את המקום.

הטובים, משום מה, בוחרים כולם את אותו המקום. למה? כי או שיש לך את זה - או שאין לך את זה.

קישורים:
לדף הבית של הקליבערים
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד