י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

מודיעין עילית: החל איכלוס שלב ב' ב'פנינת האחוזה'

החל איכלוס שלב ב' בשכונת 'פנינת האחוזה' במודיעין עילית. הדירות המושלמות, מתאפיינות באיכות בנייה גבוהה, רמת גימור מושלמת ומפרט טכני עשיר. הפיתוח הסביבתי אף הוא מושלם ומשובב עין

שכונת 'פנינת האחוזה' במודיעין עילית
שכונת 'פנינת האחוזה' במודיעין עילית


מודיעין עילית בסימן התרחבות: עשרות משפחות מרוצות נכנסות בימים אלו לביתם החדש בשלב ב' של שכונת 'פנינת האחוזה' במודיעין עילית.

השכונה, שנבנתה על ידי חברת הבנייה בעלת המוניטין 'ציפחה אינטרנשיונל' יוזמת ומקימת 'אחוזת ברכפלד', הפכה לפנינה של מודיעין עילית כולה. הדירות המושלמות, מתאפיינות באיכות בנייה גבוהה, רמת גימור מושלמת ומפרט טכני עשיר. הפיתוח הסביבתי אף הוא מושלם ומשובב עין, כבישים סלולים לצד גינות משחקים מטופחות, מדרכות מרוצפות בקפידה ועמודי תאורה מעוצבים, כל אלו הקנו לשכונה את מעמדה כפנינה של העיר מודיעין עילית.

ב'ציפחה אינטרנשיונל' שקדו על פרטי האכלוס מזה זמן רב. כמיטב המסורת של החברה הוחלט להגיע לשלב האכלוס כשכל התשתיות ועבודות הפיתוח מושלמות עד לרמת הפרט של מדשאות ומערכות גינון.

ואכן, התוצאות מדברות בעד עצמן והאכלוס מתקדם במהירות ובצורה חלקה, כשמדי יום קובעים משתכנים חדשים את דירתם בשכונה המושלמת כשהם מביעים את שביעות רצונם בפני הנהלת 'ציפחה אינטרנשיונל', על עמידתה העקבית בלוחות הזמנים, ועל ההשקעה הרבה הניכרת היטב בכל שלבי הבינוי.

בכך מצטרפת 'פנינת האחוזה' אל אלפי המשפחות שכבר בחרו ב'אחוזת ברכפלד' כעיר העתיד החרדית הגדולה והאיכותית בישראל.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד