1. עמוד הבית
  2. בריאות
  3. חדשות בריאות

אכילה לשם הגנה

מזון לא נועד רק לספק קלוריות לגוף. ויטמינים A, C ו-E הנצרכים באמצעות פירות וירקות בתזונה נלחמים בנזקי הגיל. אכילה נכונה יוצרת מערכת חיסונית בריאה. איך עושים זאת נכון?
אסתר מור, כ"ד סיון תשס"ט 16/06/2009 17:34

צילום אילוסטרציה: ישראל ברדוגו צילום אילוסטרציה: ישראל ברדוגו

מערכת חיסונית בריאה היא אמצעי ההגנה הטוב ביותר שבידינו נגד מחלות רבות המופיעות עם הגיל.

הרגלי תזונה טובים המספקים את המינון המומלץ של הוויטמינים A, B קומפלקס, C, E והמינרלים אבץ וסלניום – מבטיחים מערכת חיסונית חזקה.

ויטמינים A, C ו-E הנצרכים באמצעות פירות וירקות בתזונה נלחמים בנזקי הגיל הנגרמים על ידי הרדיקלים החופשיים שהם מולקולות בלתי יציבות המצויות בגוף ועלולות לגרום נזק לתאים.

במחקרים נמצא קשר בין אותם רדיקלים חופשיים ובין נזקים עצביים ובעיות ראייה.




הוסף תגובה

תגובות

אין לשלוח תגובה הכוללות דברי הסתה, דיבה וסגנון החורג מהטעם הטוב.
;