כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

ולשדה תפוחים • 5 מסעדות כשרות - חצי שעה ממירון

הצפון פורח ובעוד ימים אחדים תתקיים ההילולא הגדולה על ציון רבי שמעון בר יוחאי זי"ע • כדי להשביע את הרעב, קבלו מסעדות מעולות בצפון - דגים, בשרי, יהודי וחלבי - והכל בכשרויות מהודרות וכמובן בהמלצת המבקרים של אתר התיירות המוביל 'טלחופש' • בחרנו בשבילכם - בתיאבון!

ולשדה תפוחים • 5 מסעדות כשרות - חצי שעה ממירון

איסקנדר – בשר ודגים מול הגולן הפורח

איסקנדר

על גדות נהר הירדן, אל מול הגולן הירוק והפורח ממוקמת מסעדת 'איסקנדר' הכשרה. 'איסקנדר' הנמצאת בקומפלקס יפהפה שטובל בטבע קסום ובאווירה גלילית, לקול מי הנהר המפעפעים, מתמחה בבישולי קדירות, נזידים ומאפי בשר מעולים ומעוררי תיאבון בדיוק כמו שחלמתם!

אתם מוזמנים ליהנות ממאכלי גריל עסיסיים בשעה שניחוחות המאפים הטריים עולים מהטאבון הטורקי ותוך כדי הנאה מהנוף המרהיב של צפון רמת הגולן והר החרמון. מסעדת איסקנדר הינה אף מן הטובות במסעדות הדגים באיזור, תפריט המסעדה כולל מגוון מאכלים ים תיכוניים הכוללים שלל דגים.

ניתן לערוך במסעדה אירועים מסוגים שונים, כנסים, ארוחות, ימי פעילות הכוללים הרצאות וחוויות באתר 'רפטינג נהר הירדן'. את האירועים ניתן לערוך במרפסת רחבת ידיים מחופה בפרגולה מקש טבעי וליהנות מנוף מדהים על הירדן הזורם לרגליכם.

ב'איסקנדר' מובטחת לכם חוויה יוצאת דופן, אוכל מעולה, שירות נהדר ונוף מרהיב!

כתובת: אתר רפטינג נהר הירדן גדות

שעות פתיחה: א - ה 20:00 - 12:00

טלפון: 04-9007020

10% הנחה לגולשי טלחופש בהצגת קופון


שרי – מסעדה מפנקת על הכנרת

מסעדת שרי

כשתגיעו לטיילת היפהפייה של טבריה עשו לכם הפסקה משגרת היומיום או מהנסיעה הארוכה וכנסו להתפנק במסעדת שרי. 'שרי' – מסעדה חלבית ודגים יוקרתית, כשרה למהדרין בהשגחת הרב אוירבך ורבנות טבריה, פעילה כבר משנת 1990 ומענגת את תושבי העיר ואת המטיילים, ונחשבת לשם דבר בקרב הציבור הדתי, החרדי ובכלל.

ב'שרי' 140 מקומות ישיבה ומרפסת עם נוף עוצר נשימה על הטיילת והכנרת. ניתן אף לקיים אירועים עסקיים ופרטיים בשני האגפים הגדולים, או בחדר פרטי המותאם לאירוח קבוצות של עד 50 איש במחירים אטרקטיביים.

בתפריט המגוון והעשיר של 'מסעדת שרי' תוכלו למצוא את מבוקשכם, וליהנות ממגוון פסטות טעימות, פיצות, לזניות,כריכים, טוסטים, סלטים מוקפצים, ארוחות בוקר מפנקות, ומבחר דגים הפתעת השף. תוכלו ליהנות משלל אפשרויות של קינוחים, יינות ועוד.

ניתן לקבל תפריט עם מוצרי העדה החרדית והרב לנדאו.

כמו כן – ניתן לשדרג את הכשרות לארועים על פי הזמנה מראש.

ב'מסעדת שרי' הטעם בלתי נשכח!

טלפון: 04-6790051, 050-5771680

כתובת: מדרחוב הבנים 4 (ליד מלון קיסר) טבריה

שעות פתיחה: א-ה - 8:00-23:00 בקיץ: עד 24:00, ו - 8:00-15:00, מוצ"ש - חצי שעה לאחר צאת השבת - אחרון הסועדים

קינוח על חשבון הבית בהזמנה מעל 130 ש"ח לזוג

מנדיס – אוכל יהודי בטעם של פעם

מנדיס מציעה מבחר מיוחד של מנות יהודיות, במקום מעוצב באווירה חדשנית ונעימה. לרשותכם מגוון מופלא ועשיר של טעמים במחירים מצוינים: בשרים ודגים מהמטבח היהודי, מגולאש כתף עד לשון ברוטב יין, לצד בשרים על האש כגון אנטריקוט, חזה עוף וקציצות על האש, מגוון עשיר של תוספות, מרקים מיוחדים, קינוחים ומנות אחרונות

ביום חמישי בערב תפריט שבת מיוחד צ'ולנט וקוגל ומגוון רחב של סלטים, ומאכלים יהודיים אותנטיים: כבד קצוץ, גאלע, הרינג, קוגל תפו"א ואיטריות גפילטע פיש ועוד. ביום שישי המסעדה פתוחה כיריד אוכל ענק, אנו מזמינים אתכם לבוא וליהנות מכל צרכי השבת תחת קורת גג אחת

כמו כן תוכלו להזמין את כל סעודות השבת קומפלט מבלי לטרוח. טלפון אחד וכל סעודות השבת בדרך לביתכם או לצימר.

כתובת: ירושלים 29 העיר העתיקה, אחרי בנק לאומי - צפת

שעות פתיחה: יום א' - יום ד' 22:00 - 12:00

יום ה' - 24:00 - 12:00

יום ו' - מ-9.00 עד שעתיים לפני כניסת שבת

טלפון: 052-7609099

לאתר הבית של מסעדת מנדיס לחצו כאן


אהרלה – גריל האוס בלב צפת

אהרל'ה

מסעדת אהרל'ה משלבת בין המטבח הקלאסי למטבח המודרני עם נגיעות של מסעדת שף! ומוכיחה בכל פעם מחדש שאוכל כשר יכול להיות אוכל גורמה.

לפתיחה תוכלו ליהנות ממגוון סלטים ומטבלים בליווי דיפים מקוריים. למנה עיקרית תיהנו מנתחי אנטריקוט משובחים, המבורגר מבשר טרי הנטחן במקום, נתחי פרגית, כבדי עוף מוקפצים בסילאן ועוד. ולקינוח מגוון קינוחים שמשאירים טעם של עוד.

מתוך רצון לתת מענה למגוון הרחב שפוקד את המסעדה וכולל אף משפחות וילדים הוכנסו לתפריט מסעדת ארהלה גם מבחר פסטות וסלטים, וכמובן – מנות ילדים.

המסעדה כשרה למהדרין כאשר כל הבשרים בכשרות בד"צ העדה החרדית.

ניתן להזמין במסעדה קייטרינג איכותי, לחוגגים אירועים, בכשרות בד"צ העדה החרדית.

כתובת: ירושלים 59 צפת

שעות פתיחה: א-ה 12:00-23:00

טלפון: 04-6920008, 050-3272299

10% הנחה לגולשי טלחופש בהצגת קופון

קישורים:
לעוד מסעדות בצפון באתר 'טלחופש' - לחץ כאן
כשרות מסעדות מגזין טלחופש

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד