י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

בפעם ה-22: כוכבי המוזיקה היהודית חוזרים לצפת

כוכבי המוזיקה היהודית המקורית יופיעו בפסטיבל הכליזמרים ה-22 שיתקיים בקיץ הקרוב בצפת. בין הזמרים שיופיעו: אודי דוידי, עדי רן ואהרן רזאל - הצפויים למשוך אלפי צופים

כליזמר, תמונת אילוסטרציה.
כליזמר, תמונת אילוסטרציה.

מיטב כוכבי המוזיקה היהודית המקורית יופיעו בפסטיבל הכליזמרים ה-22 שיתקיים בקיץ הקרוב בצפת, וביניהם הזמרים אודי דוידי, עדי רן ואהרן רזאל הצפויים למשוך אלפי צופים.

עשרות אמנים והרכבים מהארץ ומהעולם יופיעו בפסטיבל הכליזמרים הבינלאומי ה-22 שיתקיים בצפת בין התאריכים 10-12 לאוגוסט, (כ'-כ"ב באב). בין האמנים שאישרו את השתתפותם גם כוכבי המוסיקה היהודית, שהופעותיהם צפויות למשוך אלפים רבים של צופים ובייחוד צעירים.

בין האמנים הזמר אודי דוידי, שרק לאחרונה הוציא את אלבומו הרביעי "רוחות טובות" ונחשב לאחד הזמרים הפופולאריים ביותר כיום, הזמר עדי רן המוגדר "הרוקיסט של המוזיקה היהודית", אהרן רזאל אחד האמנים הבולטים בתחום, ואחרים שיופיעו בימי הפסטיבל.

הקהל הרב שצפוי למלא את הבמות כבר מתרגש לקראת ההופעות, אך גם האמנים מתרגשים, כך מסתבר, מהפסטיבל בצפת, כפי שאומר אודי דוידי "בכל שנה מחדש אני מתרגש לחזור לפסטיבל הכליזמרים בצפת. האווירה המיוחדת של העיר שניכרת בכל פינה רק מתעצמת בימי הפסטיבל. אני כבר מחכה לפגוש את הקהל המדהים!", וגם אהרן רזאל מתרגש מהעיר "בשבילי צפת היא עיר שניגונים ממלאים את אווירה והיא תמיד מקור השראה לניגון יהודי אמיתי"

"פסטיבל הכליזמרים השנה יהיה מרגש במיוחד" אמר השבוע יו"ר הפסטיבל, יגאל שטרית "החיבור בין אמנים מסגנונות שונים - זמרים ונגנים שיפתיעו בשילובים מיוחדים לבין קהל מגוון - דתיים וחילוניים, צעירים ומבוגרים, יוצר פסטיבל נשמה יהודית שאין לו אח ורע בעולם. אנחנו מקבלים בברכה את עשרות האמנים ומצפים לעשרות אלפי מבקרים בקיץ".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד