כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

הזאב יגור עם הכבש

מנהלי משרדי הפרסום החרדיים יסבו לראשונה בפאנל מקצועי משותף. הכינוס ייערך תחת הכותרת 'פורצים גבולות', בחסות אתר 'פרוג'. מנחה האירוע: נתי טוקר מדה מרקר

תחרות הקריאטטיב תשס"ח. צילום: יצחק לב ארי
תחרות הקריאטטיב תשס"ח. צילום: יצחק לב ארי

מנהלי משרדי הפרסום החרדיים יסבו לראשונה בפאנל מקצועי משותף

תחת הכותרת 'פורצים גבולות' ייערך בחודש הקרוב יום העיון המקצועי 'ערך מוסף 2' שיעסוק לראשונה במגזר החרדי בקריאייטיב ובפרסום. במסגרת יום העיון ירצו מיטב מומחי עולם הפרסום הישראלי שיעבירו סדנאות והכשרה בצעד הגדול שמעיצוב לקריאייטיב ופרסום.

שיאו של יום העיון הנערך על ידי 'פרוג' יהיה בפאנל המקצועי של משרדי הפרסום החרדיים שיסבו לצד מיטב המוחות הקריאייטיבים בארץ בהנחייתו של העיתונאי נתי טוקר עורך בעיתון הכלכלי 'דה מרקר'.

מרבית מנהלי המשרדים כבר אישרו את השתתפותם ביניהם: בולטון פוטנציאל, אפיקים, תוצאות אפקטיביות, גל אורן, מקאן אריקסון וטריו. בין היתר יבחר הפאנל את הכרזות הזוכות בתחרות הקריאייטיב שיוקדש השנה לנושא הטעון של "זכויות יוצרים" תחת הכותרת "אם אין זכויות לא יהיו יוצרים" כשבמסגרת התחרות שולחים מיטב הגרפיקאים והמעצבים יצירות וכרזות המעבירות את המסר המוצגות בתערוכה, ופאנל השופטים בוחר את דירוג הכרזות הזוכות בפרסים.

חברות מקצועיות רבות נטלו חסות על יום העיון ויציגו שם את מיטב פיתוחי הטכנולוגיה בתחומי התוכנות, הגרפיקה, המחשבים והפקות הדפוס. כשתחרות היוצרים כולה זוכה לחסות ייחודית של אחת החברות המובילות במשק הישראלי.

מנכ"ל 'פרוג' ר' חיים דיקמן מוסר, כי יום העיון השנה זוכה להתעניינות חסרת תקדים מצד אנשי המקצוע מתחומי הפרסום, הגרפיקה והעיצוב המבקשים להרחיב אפיקים ולרכוש יכולות מקצועיות חדשות. "מיטב המוחות שוקדים על הפקת האירוע שישודרג השנה בכמה רמות, ויגיש את מיטב התכנים באווירה ייחודית". אין ספק שיום עיון ייחודי זה יהפוך לאירוע מכונן בציבור החרדי.



תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 6 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד