כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

רוצה לקבל 100 כרטיסים חינם להגרלת דירה?

קרן 'יגדיל תורה' ו'בחדרי חרדים' במבצע: כתבו חיבור מרגש, שיר מיוחד או תמונה שיסבירו מדוע חייבים ללמוד תורה. עשרת המוצלחים ייזכו ב-100 כרטיסים חינם להגרלת דירה כל אחד

רוצה לקבל 100 כרטיסים חינם להגרלת דירה?

מבצע מיוחד לגולשי אתר 'בחדרי חרדים', בשיתוף קרן 'יגדיל תורה': עשרה גולשים מוכשרים ייזכו כל אחד ב-100 כרטיסים להגרלה הגדולה - הגרלת הדירה בשווי מיליון שקל!

כל שעליכם לעשות זה לכתוב חיבור, שיר, לצלם תמונה מיוחדת, סרטון מרגש או כל רעיון אחר שיעלה בראשכם, כשהרעיון העומד בראשו: למה חשוב לשבת וללמוד תורה?

מבין כל הסיפורים, השירים או התמונות שיגיעו - עד יום חמישי בשעה 7 בערב - יבחר צוות שופטים את עשרת היצירות המוצלחות והמשכנעות ביותר.

כל אחד מעשרת הזוכים יקבל 100 כרטיסים להשתתפות בהגרלה הענקית: דירה בשווי מיליון ש"ח.

100 הכרטיסים הינם להגרלה מסוג - זהב א'. ההשתתפות היא בהגרלת הפרסים ללא מתנה.

את הסיפורים, השירים, התמונות או בסרטים יש לשלוח ע"י לחיצה על דווח לנו

אנא מלאו את פרטיכם המלאים על מנת שנוכל לחזור אליכם במקרה של זכיה. סודיות מובטחת.

בהצלחה


קרן יגדיל הוקמה לפני כשש שנים במטרה לסייע בידי לומדי התורה, סיוע הניתן למיוחדים בני עליה אשר נבחרו בקפידה על ידי רבני הקרן, הכוללים כיום מאות אברכים הלומדים ברשת כוללים בנשיאות הגאון ר' צבי ברוורמן, שם דואגים לרווחתם הן בפן הרוחני והן הגשמי - החל בשיעורים הנמסרים ברמה הגבוהה ביותר על ידי מגידי שיעורים מהמובחרים שבעולם התורה, וכלה במלגות חודשיות גבוהות לאברכים. זאת, במטרה לסייע ככל האפשר בידם ללמוד ללא כל דאגות ועול הפרנסה המצוי תדיר במחוזות בני התורה. השאיפה שלנו היא להכשיר את אותם האברכים העמלים בתורת ה' למשרות הוראה ודיינות בקהילות ישראל הפזורות לרוב ברחבי הארץ ומחוצה לה.

לבד מהמטרה העיקרית של הכוללים, תומכת הקרן בערבי חגים במאות משפחות בני תורה, ובכך מסייעים בידם לחוג את החג כהלכתו בשמחה וללא טרדות פרנסה.

כחלק מפעילות גיוס התרומות למען האברכים הוחלט על ידי גבאי הקרן והרבנים שליט"א על עריכת הגרלת ענק הכוללת פרסים יקרי ערך, כשגולת הכותרת של ההגרלות השנה הינה דירה בשווי מיליון שקל, רכב וולבו מפואר וכו'.

להצטרפות להגרלה התקשר כעת 5354* או לחץ כאן
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד